Wij willen misschien gaan een Skydive gaan doen, maar bij Ohra kan je dat niet verzekeren

Duiken valt bij veel reisverzekeringen (o.a. bij de Europeesche verzekering) niet onder de extreme sporten, en in theorie hoef je voor duiken geen aparte verzekering af te sluiten.bolletjeom schreef:ik ben er vrij zeker van dat de OHRA een adrenaline pakket heeft dat je bij je reisverzekering kunt aflsuiten. wij mogen in iedergeval wel duiken.
Dankje! Ik had al eea gelezen idd op het forum, maar niet over (een vergelijking met) de overige verzekeringen, van ABN en Univé.Tikva schreef:Ik heb zelf de Ohra gehad zoals wel meer mensen hier op het forum. Google even op het forum dan kom je wel meer berichten met dezelfde vraag tegen.
Hangt er vanaf waar je gaat duiken. In Egypte wordt een verzekering per dag aangeboden, in andere landen ben ik dat niet tegengekomen.Erik schreef:In veel gevallen kun je ook ter plekke een duikverzekering afsluiten of net welke activiteit je ook gaat ondernemen. Verder is het wel een interessante vraag. Zal kijken of ik hier een antwoord op kan krijgen van mensen die er verstand van hebben.
DAN heeft ook kortlopende verzekeringen, andere mogelijkheid is Divemaster.Jenny schreef:Hangt er vanaf waar je gaat duiken. In Egypte wordt een verzekering per dag aangeboden, in andere landen ben ik dat niet tegengekomen.Erik schreef:In veel gevallen kun je ook ter plekke een duikverzekering afsluiten of net welke activiteit je ook gaat ondernemen. Verder is het wel een interessante vraag. Zal kijken of ik hier een antwoord op kan krijgen van mensen die er verstand van hebben.
Als je van plan bent veel te gaan duiken, kan ik een verzekering van DAN aanraden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten