Goed, je hebt dus gedaan wat hier wordt aanbevolen: ruim optijd komen om eventuele problemen te kunnen corrigeren. En daarnaast ook vooraf contact opgenomen met de airline, verstandig.Peter1978 schreef:Kortzichtig van mij om geen visum te regelen bedoel je?
Ik heb door deze verhalen uiteraard wel geanticipeerd op het doemscenario en was 2,5 uur van tevoren op Schiphol zodat ik nog tijd genoeg had om een ticket te kunnen kopen voor het geval dat nodig zou moeten zijn. En dit lijkt me een goed advies voor andere reizigers, dan kan je weinig gebeuren.
@ bolletjeom; ik kan niet beoordelen hoe actueel of hoe talrijk die verhalen zijn, maar als jij ze kent dan kan het inderdaad geen kwaad kan om mensen erop te wijzen dat het kennelijk weleens voorkomt of voorgekomen is. Als je dan al zo laat bent dat je niets meer kunt regelen is overigens ook niet snugger...
Maar goed; een gewaarschuwd mens telt voor twee, alleen wel jammer dat je vaak onnodig bang wordt gemaakt.
Is het erg belangrijk hoe talrijk die verhalen zijn? Als het voorkomt is het heel vervelend als jij diegene bent, zeker als het makkelijk te voorkomen is.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'onnodig bang gemaakt', maar ik heb dit draadje nog eens nagelezen, en zie alleen maar de juiste adviezen die jij ook hebt gevolgd. En nergens bangmakerij, wel opmerkingen als: 'klein risico', 'immigratie Thailand geen probleem', etc.