Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Michelle89
Reisexpert

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Michelle89 »

Haha top! Ik moet denk ik een keuze maken, heb maar 10 dagen. :P iig bedankt voor de tips, t klinkt allemaal zo gaaf.. kan echt niet meer wachten! Nog 8 dagen! *O*
coen87
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door coen87 »

16 maand geleden ben ik naar australia gekomen om een jaartje te rondreizen en te relaxen.
na 3 maand heb ik besloten mijn 2e whv visum te halen omdat ik het hier zo geweldig vond, zo ben ik op een farm in WA terecht gekomen waar ik 3 maand gewerkt heb en mijn visum gehaalt heb, hier ben ik nu terug sinds 4 maand.
nu sta ik op het punt om gesponsort te worden wat inhoud dat ik er nog 3 jaar kan blijven.
zoals het er nu naar uitziet wil ik hier nooit meer weg.
Its not about destenation, its the journey that matters.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Michelle, het aftellen kan nu echt gaan beginnen!!! *O* Lekker man.. Oh enne.. Mocht je nog ruimte over hebben in je koffer.. Ik houd me aanbevolen.. ^O^

Coen, wat leuk om te lezen! Heel veel plezier nog in Oz, maar dat gaat vast lukken.

Ik heb ongelofelijk veel heimwee haha, niet te filmen. Ik mis het gewoon daar zijn ontzettend. Manlief wil niet emigreren, anders wist ik het wel! ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Michelle89
Reisexpert

Jaaa echt spannend! Nog 6 dagen. :D Vandaag wat boekjes gekocht voor in het vliegtuig. :)
Hahaha nou, dan zal je mn koffer moeten delen met 2 collega's, die wilden ook al mee! :P

Wauw, gaaf zeg Coen, dat je zo lang kan blijven! :Y

Vandaag trouwens formulieren gekregen van de Commonwealth Bank, ik hoop dat ik alles goed heb ingevuld. :@ Morgen even faxen en erachteraan mailen of het is aangekomen. Wel handig, dan ligt wss mn bankpasje al klaar als ik aankom! :Y
Nattelie

Bericht door Nattelie »

Hi!

Ik ben Nathalie (21 jr) en ga 1 nov. naar Aussie!
Totaal onervaren en zonder enig idee. haha
Ik ben van plan om via Australian Backpackers de groepsvlucht te boeken.
Is dit aan te raden?
En verder; Wat is een goede backpack tas voor een meisje van 1,68 m?

Thaankss
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey wat gaaf dat je naar Australië gaat! Je gaat het ongetwijfeld heel leuk hebben. Je kunt met een organisatie gaan,maar alles is ook zeer goed alleen te regelen. Het ligt er een beetje aan hoe dapper je bent :)

Had je dit backpack artikel al gelezen?
Of de verschillende artikelen allerlei backpacks al gelezen?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Nathalie! Wat leuk dat je ook naar Australië gaat..ik heb zelf heel veel backpacks gepast en diegene gekozen die ik het lekkerste vond zitten,.. heb mijn backpack nu al 9 jaar intensief gebruikt en ben er nog steeds tevreden mee!

voor mijn nog 5 dagen en dan zit ik in vliegtuig ;) Ben er echt aan toe om alle drukte van de dingen regelen hier achter te laten ;)
Nattelie

Bericht door Nattelie »

Hi!
thankss voor de reactie! Dat wordt dus op naar Beversport!
Ohh lekker he! Ik heb pas een paar weken geleden besloten dat ik ga, dus moet nu snel van alles regelen en dan
snel lekker weg!
Veel plezier!
Nog tips voor een leuke route? En plekken waar je móet zijn geweest!?
Michelle89
Reisexpert

En houd iedereen het nog vol van de spanning? :P Gaan er toch een aantal na elkaar weg.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik heb eigenlijk nog veels te veel te doen maar heb even andere dingen aan mijn hoofd.. maar ach zal allemaal uiteindelijk wel goed komen denk ik :D Vandaag even kijken of mijn thesis proposal goed is, boeken inleveren en de backpacks inpakken!
Michelle89
Reisexpert

He bah, schooldingen!

Mijn backpack staat nu klaar, vanavond afscheidsfeestje. :D Heb heel de ochtend lopen bakken. :P
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

ik had vrijdag ook mijn afscheidsfeestje! enne mijn laatste vak van de studie ga ik wss tijdens de vlucht afronden!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Michelle, je bent onderweg!!! Een hele goede reis toegewenst!!!

Globeskater, voor jou komt het nu ook dichterbij, jeeej!!! Ben je er helemaal klaar voor?

Ik heb vanmiddag onze reis eventjes herbeleefd. Alle foto's doorgespit en de filmpjes op Youtube gezet ^O^
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik zit inmiddels in Bangkok.. geloof dat ik het nog niet helemaal besef dat ik zo lang weg ga, maar zal wel goed komen ;)

Laatste weekend was druk maar toch ook wel lekker ontspannend geeindigd met een sauna.. baal hier in Bangkok wel van dat ik de massagesalon net te laat heb opgemerkt ;) moet ik op de terug weg maar eens doen ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Globeskater, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier toegewenst!!!!! Doe ze de groeten daar! *O*
Plaats reactie