Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Hier in Oss was ie ook goed te voelen. Ik ken het gevoel wel van een ouder huis waar ik vroeger gewoond heb, vlakbij een bocht in het spoor, bij elke goederentrein was het raak. Maar in m'n huidige flat ligt dat toch anders. Een aardschok was dan ook het eerste waar ik aan dacht, maar in eerste instantie kon ik er nog niks over vinden. Nu ruim een uur later loop ik weer achter de feiten aan...
Ik heb hem hier in Breda ook gevoeld, zat in de auto op een parkeerplaats te bellen en vond mijn auto ineens zo raar gaan schudden, de persoon met wie ik belde voelde ook al wat maar die dacht dat kan niet.. maar blijkt dus die aardbeving te zijn
Heb er al eens eerder 1 gevoeld zo'n 10 jaar geleden in Valkenburg, toen lagen we in de caravan 's ochtends en die begon ook helemaal te schudden
nee 10 jaar geleden is er een kleinere in Limburg geweest.. ik liep toen stage en was paar dagen op de camping in Valkenburg.. en wat buren op de camping kregen ruzie omdat ze elkaar er van beschuldigden aan elkaars caravan te hebben lopen schudden
Ik heb er niets van gemerkt.. ik weer nog wel die aardbeving heel lang geleden. Toen had ik een hoogslaper en werd midden in de nacht in het donker wakker en dus dacht ik dat mijn broertjes onder mijn bed aan het schudden waren. Dus ik boos worden en zeggen rot op het is nacht dit is geen leuke grap . Pas de volgende ochtend vertelde mijn ouders van de aardbeving.
Tikva schreef:Ik heb er niets van gemerkt.. ik weer nog wel die aardbeving heel lang geleden. Toen had ik een hoogslaper en werd midden in de nacht in het donker wakker en dus dacht ik dat mijn broertjes onder mijn bed aan het schudden waren. Dus ik boos worden en zeggen rot op het is nacht dit is geen leuke grap . Pas de volgende ochtend vertelde mijn ouders van de aardbeving.
zo reageerde mijn broertje ook, die gaf mij de schuld!
gisteren belde ik een vriend van me die 500 meter verderop woont, maar hij voelde niks. is zijn flat toch stabieler dan de mijne, terwijl ik op de 4de woon en hij op de 15de!
Potverdikkies! Ik heb nog nooit een aardbeving meegemaakt, en net nu ik in het buitenland zit is er eentje in Nederland! Nou ja, ik zal het maar zo zien: er zijn zat mensen heel erg jaloers op mij, omdat ik er nog nooit een heb meegemaakt (mensen in Haiti bijvoorbeeld).
Bobopreis schreef:Potverdikkies! Ik heb nog nooit een aardbeving meegemaakt, en net nu ik in het buitenland zit is er eentje in Nederland! Nou ja, ik zal het maar zo zien: er zijn zat mensen heel erg jaloers op mij, omdat ik er nog nooit een heb meegemaakt (mensen in Haiti bijvoorbeeld).
Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb het ook nooit meegemaakt en zit nu in buitenland... maar als het er eentje zonder slachtoffers is wil ik het best nog eens beleven!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]