aardbeving

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

aardbeving

Bericht door Jenny »

Wie heeft zojuist de aardbeving gevoeld? |:(

Hier in Utrecht schudde mijn flat, ik woon 4 hoog.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: aardbeving

Bericht door WizardOfOss »

Hier in Oss was ie ook goed te voelen. Ik ken het gevoel wel van een ouder huis waar ik vroeger gewoond heb, vlakbij een bocht in het spoor, bij elke goederentrein was het raak. Maar in m'n huidige flat ligt dat toch anders. Een aardschok was dan ook het eerste waar ik aan dacht, maar in eerste instantie kon ik er nog niks over vinden. Nu ruim een uur later loop ik weer achter de feiten aan...
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb hem hier in Breda ook gevoeld, zat in de auto op een parkeerplaats te bellen en vond mijn auto ineens zo raar gaan schudden, de persoon met wie ik belde voelde ook al wat maar die dacht dat kan niet.. maar blijkt dus die aardbeving te zijn ;)

Heb er al eens eerder 1 gevoeld zo'n 10 jaar geleden in Valkenburg, toen lagen we in de caravan 's ochtends en die begon ook helemaal te schudden ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Dat ding in Limburg is al bijna 20 jaar geleden.... M'n broertje gaf mij de schuld omdat zn bed trilde...
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

nee 10 jaar geleden is er een kleinere in Limburg geweest.. ik liep toen stage en was paar dagen op de camping in Valkenburg.. en wat buren op de camping kregen ruzie omdat ze elkaar er van beschuldigden aan elkaars caravan te hebben lopen schudden ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

zullen we er maar 1992 van maken? ;)

In Limburg zijn er wel vaker aardschokJES maar niet zo groot als Roermond :) Dus die van 10 jaar geleden kan best veel kleiner zijn geweest.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik heb er niets van gemerkt.. ik weer nog wel die aardbeving heel lang geleden. Toen had ik een hoogslaper en werd midden in de nacht in het donker wakker en dus dacht ik dat mijn broertjes onder mijn bed aan het schudden waren. Dus ik boos worden en zeggen rot op het is nacht dit is geen leuke grap 8)7 . Pas de volgende ochtend vertelde mijn ouders van de aardbeving.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik woon vlak bij Oss maar heb niets gemerkt? Hoe laat zou dit dan geweest moeten zijn?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

21:00 - 21:30 hoorde ik.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Iets na 9 inderdaad.

Heel heftig was het ook niet, maar het was toch wel de eerste keer dat ik m'n flat voelde bewegen. Een vrachtwagen of zo krijgt dat niet voor elkaar.
Ceska
Wereldreiziger

Bericht door Ceska »

Niks gemerkt in Amsterdam... sterker wist had nog niks gehoord tot nu pas...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Tikva schreef:Ik heb er niets van gemerkt.. ik weer nog wel die aardbeving heel lang geleden. Toen had ik een hoogslaper en werd midden in de nacht in het donker wakker en dus dacht ik dat mijn broertjes onder mijn bed aan het schudden waren. Dus ik boos worden en zeggen rot op het is nacht dit is geen leuke grap 8)7 . Pas de volgende ochtend vertelde mijn ouders van de aardbeving.
zo reageerde mijn broertje ook, die gaf mij de schuld! _O-

gisteren belde ik een vriend van me die 500 meter verderop woont, maar hij voelde niks. is zijn flat toch stabieler dan de mijne, terwijl ik op de 4de woon en hij op de 15de!
Bobopreis

Bericht door Bobopreis »

Potverdikkies! Ik heb nog nooit een aardbeving meegemaakt, en net nu ik in het buitenland zit is er eentje in Nederland! :( Nou ja, ik zal het maar zo zien: er zijn zat mensen heel erg jaloers op mij, omdat ik er nog nooit een heb meegemaakt (mensen in Haiti bijvoorbeeld).
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik heb er al 2 meegemaakt. Eentje in Zuid Amerika (zat in internetcafe, en alles begon te "golven"; raar hoor) en eentje in Alkmaar, denk 1999 ofzo :-).
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Bobopreis schreef:Potverdikkies! Ik heb nog nooit een aardbeving meegemaakt, en net nu ik in het buitenland zit is er eentje in Nederland! :( Nou ja, ik zal het maar zo zien: er zijn zat mensen heel erg jaloers op mij, omdat ik er nog nooit een heb meegemaakt (mensen in Haiti bijvoorbeeld).
Ik ben het helemaal met je eens! Ik heb het ook nooit meegemaakt en zit nu in buitenland... maar als het er eentje zonder slachtoffers is wil ik het best nog eens beleven!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Plaats reactie