Singapore en guesthouses/hotels

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
eamigos1979

Singapore en guesthouses/hotels

Bericht door eamigos1979 »

Hallo reizigers,

Wie is er in Singapore geweest en weet een leuk en betaalbaar guesthouse of hotel?
Wij zijn niet op zoek naar een hostel/jeugdherberg.

Bedankt en groet,
Erwin en Chris.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Singapore en guesthouses/hotels

Bericht door bolletjeom »

de meeste mensen hier kennen alleen hostels een jeugdherbergen :-)
maar....specificeer eens wat je verstaat onder betaalbaar guesthouse /hotel en wat je voor die prijs verwacht?

Ik moet even zoeken maar heb een paar jaar geleden gezeten in een hotel in little india maar ik weet niet of het voldoet aan je eisen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
eamigos1979

Bericht door eamigos1979 »

bolletjeom schreef:de meeste mensen hier kennen alleen hostels een jeugdherbergen :-)
maar....specificeer eens wat je verstaat onder betaalbaar guesthouse /hotel en wat je voor die prijs verwacht?

Ik moet even zoeken maar heb een paar jaar geleden gezeten in een hotel in little india maar ik weet niet of het voldoet aan je eisen

Hallo Bolletjeom,

We hebben inmiddels een hotel gevonden die we helaas pas vanaf november kunnen boeken. The Keong Saik Hotel in de wijk Chinatown.
De prijs per kamer is ongeveer 60 euro per nacht. We verwachten een verzorgd hotel met redelijk ruime kamers zonder te veel poespas (zwembad is dus niet noodzakelijk).
Ons budget is ongeveer 30/35 euro per persoon dus. Ik ben benieuwd naar jouw hotel.

Alvast bedankt en groet,
Erwin.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

dan valt mijn hotel af. Nette nieuwe kamers maar zeer klein en zonder raam. Je waant je in een woonmagazine maar kon geen tas kwijt 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie