Singapore en guesthouses/hotels
-
Singapore en guesthouses/hotels
Hallo reizigers,
Wie is er in Singapore geweest en weet een leuk en betaalbaar guesthouse of hotel?
Wij zijn niet op zoek naar een hostel/jeugdherberg.
Bedankt en groet,
Erwin en Chris.
Wie is er in Singapore geweest en weet een leuk en betaalbaar guesthouse of hotel?
Wij zijn niet op zoek naar een hostel/jeugdherberg.
Bedankt en groet,
Erwin en Chris.
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Singapore en guesthouses/hotels
de meeste mensen hier kennen alleen hostels een jeugdherbergen 
maar....specificeer eens wat je verstaat onder betaalbaar guesthouse /hotel en wat je voor die prijs verwacht?
Ik moet even zoeken maar heb een paar jaar geleden gezeten in een hotel in little india maar ik weet niet of het voldoet aan je eisen

maar....specificeer eens wat je verstaat onder betaalbaar guesthouse /hotel en wat je voor die prijs verwacht?
Ik moet even zoeken maar heb een paar jaar geleden gezeten in een hotel in little india maar ik weet niet of het voldoet aan je eisen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
bolletjeom schreef:de meeste mensen hier kennen alleen hostels een jeugdherbergen
Hallo Bolletjeom,
We hebben inmiddels een hotel gevonden die we helaas pas vanaf november kunnen boeken. The Keong Saik Hotel in de wijk Chinatown.
De prijs per kamer is ongeveer 60 euro per nacht. We verwachten een verzorgd hotel met redelijk ruime kamers zonder te veel poespas (zwembad is dus niet noodzakelijk).
Ons budget is ongeveer 30/35 euro per persoon dus. Ik ben benieuwd naar jouw hotel.
Alvast bedankt en groet,
Erwin.
- bolletjeom
- Reisexpert
dan valt mijn hotel af. Nette nieuwe kamers maar zeer klein en zonder raam. Je waant je in een woonmagazine maar kon geen tas kwijt 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl