Na vier maanden in Australie & Nieuw Zeeland de tijd van m'n leven te hebben gehad, ben ik besmet geraakt met de Travelbugs. Helaas heeft het fenoneem "Werk" mij ook flink geraakt! Vandaar dat ik voor mijn volgend backpackavontuur slechts 3 weekjes kan rondreizen!
Tijdens mijn vorige rondreis heb ik al gemerkt dat ik het meest kan genieten van bergbeklimmen, wandelingen met mooie uitzichten op bergen, rivieren en al wat de natuur heeft te brengen. Ook zijn watervallen nog steeds favoriet van mij.
Met dit in mijn achterhoofd heb ik de volgende globale route in mijn hoofd:
Buenos Aires
Iguazú
Pantanal
Rio de Janeiro
- Aankomst Buenos Aires: 8 maart.
- Vertrek Rio de Janeiro: 31 maart.
Ik wil niet al teveel plannen, ik laat me tijdens het reizen graag verrassen. Ik hou het gewoon bij een globale route. Toch heb ik nog een aantal kleine vraagjes:
Is deze route goed te doen in 3 weken? Ik ben namelijk niet iemand die elke dag perse moet reizen. Ik wil de mogelijkheid hebben om ergens 2 a 3 dagen langer te blijven als het me goed bevalt.
Ik geloof best dat er tussendoor veel mooie plekken en dorpjes zijn die de moeite waard zijn om te bezoeken. Hebben jullie nog aanraders om echt langs te gaan, nu ik toch in de buurt ben?
Graag hoor ik van jullie!