Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Nienke Krook »

haha te gek, nou dan zie ik je daar! ik laat wel ff weten op welke dagen ik moet werken :D
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Globeskater schreef:
menasil schreef:
Globeskater schreef:Wat leuk dat je een baan hebt gevonden! Have fun!

hebben hostels in sydney ook allemaal book exchanges, want aangezien ik ga huren en geen zin heb telkens leesboeken te kopen leek het mij wel handig gewoon hostel in te lopen en boeken om te ruilen ;)
al gekeken of er via bookcrossing geen 'plankje' is oftewel officiele bookcrossing zone? Ik kwam deze in Polen en Nottingham tegen!
vaak hebben ze in hostels leukere boeken liggen dan in de bookcrossing zones..iig dat is tot nog toe mijn ervaring ;)
grappig, ik heb het juist andersom :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

hehe moet maar een combi gaan zoeken, want is beetje prijzig en lastig meenemen om allerlei boeken te kopen..

ben nu trouwens qua boeken bezig in Down Under van Bill Bryson echt leuk!

enne mijn visum is binnen dus moet voor 21 juli volgend jaar in Australië zijn ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

@Globeskater, is een Ereader misschien iets voor jou?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

@ reismeis, weet eigenlijk niet.. vind zelf altijd prettig om een boek in handen te hebben.. en weet dat als mijn ogen vervelend doe, ik een laptop niet fijn vind, maar e-reader is ander soort scherm en kan je volgens mij ook letters vergroten, maar heb me er verder niet echt in verdiept, en vind het eigenlijk juist wel leuk om door boekenruil in hostels en bijv. bookcrossing achter nieuwe schrijvers te komen die ik normaal niet snel zou kopen..
jdeheij
Reiziger
Contacteer:

Bericht door jdeheij »

Ik heb ook weleens gekeken naar een e-reader maar vindt toch meer nadelen aanzitten dan voordelen.
Je kan natuurlijk wel veel boeken erop zetten maar als ie een keertje kapot gaat, ben je de sjaak.
Idd, is het erg leuk als je aparte boeken tegen komt en een gewoon boek is toch minder diefstal gevoelig.

P.s. bill bryson ga ik kopen vlak voordat ik vertrek naar OZ! Schijnt fantastisch boek te zijn. *O*
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Ik heb ook mn nieuwe paspoort en gelijk visum aangevraagd, *O* Kom ook weer een stapje dichterbij.. nog precies 10 weken. *)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Globeskater, dat snap ik helemaal. Ik heb zelf ook geen Ereader, ook vanwege het feit dat ik liever zo een boek lees, maar mijn schoonmoeder heeft er pas een aangeschaft. Dus vandaar!

Bill Bryson staat ook bij ons in de kast ^O^ Alweer 8 jaar geleden dat ik 'm heb gelezen..

Michelle, de tijd gaat zo snel, veel plezier met de voorbereidingen! Wij gaan morgen over drie weken *O*
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

De vluchten zijn geboekt :D Ik zit dus van begin oktober tot eind april in Australië :D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Gaaf!!!
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Hey Wendy, gaaf!

Enne Kars, zag gister je reservering in het systeem staan, haha, grappig!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Cool!! Wanneer ga je precies weg? Ik namelijk 2 oktober, ook best begin oktober. :D En wat voor vlucht?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik vertrek een dag na jouw ;) vertrek 3 oktober met China Airlines naar Taiwan en dan op 11 oktober weer verder om op 12 oktober in Sydney aan te komen!
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

Nienke Krook schreef:Hey Wendy, gaaf!

Enne Kars, zag gister je reservering in het systeem staan, haha, grappig!
lool :P Weet jij al of jij toevallig dan de 22ste moet werken? :P En hoe zit dat met de ophaalservice? Moet ik dat van te voren bij jullie aangeven hoe laat ik er arriveer? (handig om met een werknemer van je hostel op het forum te zitten *) )

@Globeskater ik doe precies hetzelfde, alleen wat een paar weken eerder :P Ga jij ook nog Taipei in?
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

@ Kars, ik ga zeker Taipei in want blijf er een week hangen ;) En op de terugweg nog weer een weekje Taiwan, en hoop daarna het (ei)land wel gezien te hebben ;)
Plaats reactie