Het Australië kletstopic
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Het Australië kletstopic
haha te gek, nou dan zie ik je daar! ik laat wel ff weten op welke dagen ik moet werken 

http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
grappig, ik heb het juist andersomGlobeskater schreef:vaak hebben ze in hostels leukere boeken liggen dan in de bookcrossing zones..iig dat is tot nog toe mijn ervaringmenasil schreef:al gekeken of er via bookcrossing geen 'plankje' is oftewel officiele bookcrossing zone? Ik kwam deze in Polen en Nottingham tegen!Globeskater schreef:Wat leuk dat je een baan hebt gevonden! Have fun!
hebben hostels in sydney ook allemaal book exchanges, want aangezien ik ga huren en geen zin heb telkens leesboeken te kopen leek het mij wel handig gewoon hostel in te lopen en boeken om te ruilen

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
hehe moet maar een combi gaan zoeken, want is beetje prijzig en lastig meenemen om allerlei boeken te kopen..
ben nu trouwens qua boeken bezig in Down Under van Bill Bryson echt leuk!
enne mijn visum is binnen dus moet voor 21 juli volgend jaar in Australië zijn
ben nu trouwens qua boeken bezig in Down Under van Bill Bryson echt leuk!
enne mijn visum is binnen dus moet voor 21 juli volgend jaar in Australië zijn

@Globeskater, is een Ereader misschien iets voor jou?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ reismeis, weet eigenlijk niet.. vind zelf altijd prettig om een boek in handen te hebben.. en weet dat als mijn ogen vervelend doe, ik een laptop niet fijn vind, maar e-reader is ander soort scherm en kan je volgens mij ook letters vergroten, maar heb me er verder niet echt in verdiept, en vind het eigenlijk juist wel leuk om door boekenruil in hostels en bijv. bookcrossing achter nieuwe schrijvers te komen die ik normaal niet snel zou kopen..
Ik heb ook weleens gekeken naar een e-reader maar vindt toch meer nadelen aanzitten dan voordelen.
Je kan natuurlijk wel veel boeken erop zetten maar als ie een keertje kapot gaat, ben je de sjaak.
Idd, is het erg leuk als je aparte boeken tegen komt en een gewoon boek is toch minder diefstal gevoelig.
P.s. bill bryson ga ik kopen vlak voordat ik vertrek naar OZ! Schijnt fantastisch boek te zijn.
Je kan natuurlijk wel veel boeken erop zetten maar als ie een keertje kapot gaat, ben je de sjaak.
Idd, is het erg leuk als je aparte boeken tegen komt en een gewoon boek is toch minder diefstal gevoelig.
P.s. bill bryson ga ik kopen vlak voordat ik vertrek naar OZ! Schijnt fantastisch boek te zijn.

- Michelle89
- Reisexpert
Ik heb ook mn nieuwe paspoort en gelijk visum aangevraagd,
Kom ook weer een stapje dichterbij.. nog precies 10 weken. 

Globeskater, dat snap ik helemaal. Ik heb zelf ook geen Ereader, ook vanwege het feit dat ik liever zo een boek lees, maar mijn schoonmoeder heeft er pas een aangeschaft. Dus vandaar!
Bill Bryson staat ook bij ons in de kast
Alweer 8 jaar geleden dat ik 'm heb gelezen..
Michelle, de tijd gaat zo snel, veel plezier met de voorbereidingen! Wij gaan morgen over drie weken
Bill Bryson staat ook bij ons in de kast

Michelle, de tijd gaat zo snel, veel plezier met de voorbereidingen! Wij gaan morgen over drie weken

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
De vluchten zijn geboekt
Ik zit dus van begin oktober tot eind april in Australië 

Gaaf!!!
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Hey Wendy, gaaf!
Enne Kars, zag gister je reservering in het systeem staan, haha, grappig!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
- Michelle89
- Reisexpert
Cool!! Wanneer ga je precies weg? Ik namelijk 2 oktober, ook best begin oktober.
En wat voor vlucht?

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik vertrek een dag na jouw
vertrek 3 oktober met China Airlines naar Taiwan en dan op 11 oktober weer verder om op 12 oktober in Sydney aan te komen!

loolNienke Krook schreef:Hey Wendy, gaaf!

@Globeskater ik doe precies hetzelfde, alleen wat een paar weken eerder

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ Kars, ik ga zeker Taipei in want blijf er een week hangen
En op de terugweg nog weer een weekje Taiwan, en hoop daarna het (ei)land wel gezien te hebben