Visa nogmaals

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
jip2005
Contacteer:

Visa nogmaals

Bericht door jip2005 »

Beste reizigers.
Op 16 juli gaat ons heerlijke onvoorbereide avontuur beginnen. Wij gaan met ons gezin voor een jaar terug naar Azië. Ik ben erg benieuwd wie mij nu de actuele informatie kan geven over visa in Thailand . Ik ben van plan om meerdere keren in Thailand te komen enerzijds voor yogalessen. Anderszijds om te genieten. De duur van verblijf is nog niet bekend. Hoe en waar regel ik visa voor Thailand als ik dat niet meer in Nederland kan doen, wat zijn de laatste regels wat betreft verblijf en frequentie. Kan ik in Thailand een multi entry visa regelen.

Ook ben ik van plan om met de bus van Thailand naar ankor Wath en Vietnam te gaan. Heeft iemand ervaring hoe je hiervoor de visa regelt

Ik ben benieuwd naar jullie reacties
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: Visa nogmaals

Bericht door stevenl »

Visa regel je buiten het land, niet in Thailand zelf. De ambassades/consulaten in alle omringende landen kunnen je daarbij helpen.

Je kunt ook in Nederland een multi entry visum aanvragen.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Woensdag stond ik op Schiphol met een retourtje Bangkok. Bij het inchecken werd me gevraagd of ik een ticket het land uit had, of dat ik een visum in NL had aangevraagd. Voldoe je hier niet aan (dus enkele reis/ticket langer dan 30 dagen) dan kom je als je pech hebt je vliegtuig niet in! Zorg dus dat je je zaakjes op orde hebt.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
jip2005
Contacteer:

Bericht door jip2005 »

:) dank je tot zover. Waar kan ik visa voor Thailand regelen in Maleisië en heeft iemand ervaring met het aanvragen van visa. Het zit namelijk zo mijn kinderen en mijn vrouw heten van Kooij met de achternaam. Ik heb bij hè boeken bij emirates omdat van kooij niet ging als lastname kooij ingevuld. Dit corresondeert nu niet met het paspoort waarop van kooij staat. Volgens de Emiraten kan daar bij het aanvragen van visa moeilijk over worden gedaan.

Ik heb wel gewoon een retourticket Bangkok gekocht :)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Visum voor Thailand kun je in Maleisië regelen in : Kuala Lumpur, Penang, Kota Bharu volgens onze Thailand visum informatie.

Wat betreft de naam durf ik het niet te zeggen. Er zijn wel wat topics over waar je misschien wat aan hebt.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Hallo,

Ik heb zelf ook mijn meisjesnaam in mijn paspoort staan. Ik boek altijd vliegtickets op die naam omdat het anders verwarend werkt. Zo vraag ik dus ook altijd mijn visum aan op mijn meisjesnaam en zet mijn man's naam er ook bij maar dan achter mijn meisjesnaam. Ik heb altijd een visum gekregen voor Thailand en daar verder nooit problemen over gehad.
Plaats reactie