Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
catweazel
Vakantieganger

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door catweazel »

Dat is dan nog wel goed te doen!
Waar heb jij je vlucht geboekt? bij een reis organisatie of ergens anders?
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren hier in maar er zijn zoveel vluchten enz. dat ik langzaam gek begin te worden :P

En met oud en nieuw weet ik het nog niet, aan de ene kant heb ik zo iets van ik duik een plaatselijke pub in maar aan de andere kant lijkt me zo'n groot feest ook geweldig!
Maar ik denk dat ik het wel beslis als ik daar ben, Sydney is zowiezo een stad waar ik een week of twee en mischien meer in wil rond zwerven! net als melbourne trouwens!

Ik wil ook een grove planning hebben, in ieder geval voor het eerste half jaar, van waar ik wil zijn en wat ik wil gaan doen, maar mijn leven is op dit moment nog iets te chaotich om me daar op te kunnen concentereren helaas, maar dat komt wel over een week of 4, als ik eindelijk aan het strand zit!
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Ja via Australian Backpackers, die zijn vrij voordelig met tickets als je lang weggaat!
Sydney blijf ik ook 2 weken, daar is echt veel te zien en doen, Melbourne blijf ik ook een tijdje. Lijkt me ook een gave stad. :)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik heb de berichten over of je met een enkeltje naar Australië kunt even in een apart topic gezet zodat anderen dit antwoord ook gemakkelijk terug kunnen vinden.
irry

Bericht door irry »

meld zich in kletstopic!

Halle allemaal,

Ik ben Irene, 24 jaar oud. 1 mei vlieg ik samen met mn vriend naar Melbourne, om vervolgens twee maanden door australie te reizen met als einddoel Cairns. Vlucht is geboekt, camper gaan we vanavond boeken. (ik heb een topic met vraag zojuist geopend hierover).
Wie weet kan ik jullie wat op de hoogte houden tijdens onze reis, leuk toch?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey Irry, welkom in het kletstopic! Lekker dat je twee maanden de tijd hebt om rond te reizen! Zou leuk zijn als je ons op de hoogte kunt houden van je reis.
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Welkom in het kletstopic! Veel plezier alvast, maar dat gaat vast lukken. :)

Vandaag kwam mn broer alvast mn verjaardagscadeautje laten zien... een nieuwe digitale camera! :D Daar ben ik natuurlijk ontzettend blij mee voor mn reis straks!
DaphneStruik

Bericht door DaphneStruik »

Waar is het trouwens wijsheid om te beginnen met je reis ? Melbourne een must, of Sydney?

Groetjess
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

De meningen verschillen :) Beide is sowieso de moeite waard!
DaphneStruik

Haha Merci, dan word het lekker allebei
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Sydney is mooi omdat het opera house heeft en het waarschijnlijk de eerste stad is die je ziet wanneer je landt. Melbourne is wat relaxer heeft bijvoorbeeld de victoria market wat wel leuk is om te bezoeken als je al tijden in dezelfde kleding rond loopt :P
DaphneStruik

Haha oh dat is natuurlijk ook zo, weinig kleding mee te nemen... Maar is wel een leuke tip dan, dankjewel!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik neem aan dat je de artikelen over Melbourne en Sydney al gevonden hebt op de website?
DaphneStruik

Haha ja heb wel het een en ander gevonden. Echt super vet. Maar ik vind het altijd leuk om van mensen zelf te horen wat en hoe ze iets vonden, vaak is dit betrouwbaarder dan die reisbeschrijvingen
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Je hebt gelijk het is vaak leuker om het van mensen zelf te horen. Heb je al een idee hoe je het wil gaan aanpakken en heb je al geboekt en wanneer wil je gaan? (ja veel vragen ik weet het :P)
DaphneStruik

Haha nee vind het leuk dat je zo geïnteresseerd bent! Ik ben van plan om begin september die kant op te gaan. Heb ook al gekeken bij travelactive.nl/work-travel/backpacken/individueel-australië.html#program. Want als ze mij opzich daar bij willen helpen, is dat natuurlijk lekker. Want ik moet eerlijk zeggen: Ik ben ergens in het begin begonnen met regelen en bedenken, maar echt een plan...? :$ Hahaha
Plaats reactie