Op reis met je beste vriend(in)
Re: Op reis met je beste vriend(in)
Haha krijgen we dit weer... 

Ik had het over die vriend van je, die wilt namelijk wel een relatie met jou. Dat jij niks met hem wilt is duidelijk, anders houd je hem niet zo aan het lijntje. Natuurlijk zegt hij dat de locals niks zijn en zijn grote vriend niet in elk gat steekt, hij is anders dan de anderen..hoopt stiekem op goodwill en een wit voetje bij je te halen..smachtend naar die ene avond waarop de magic zal plaatsvinden!Jenny schreef:Ik heb niemand in mijn vriendenkring rondlopen waar ik een relatie mee zou willen. Daarvoor hanteer ik wellicht andere criteria (chemie) dan voor vriendschap. Maar we dwalen af van het onderwerp!
P.S. Dexter: wellicht reis ik te vaak naar gebieden waar je gewoon geen sex met een local WILT! (En waar geen andere toeristen zijn.) Niet iedereen neemt genoegen met elk gat.
Ik weet echt niet of je dit allemaal meent, maar ik vind dat zowat de grootste zever die ik vandaag al gelezen heb

-
- Reisexpert
@ dexter: ik vind het alvast een grappige discussie van jou kant, maar weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet plaatsen. 

Inzicht komt met de jaren, ik begrijp dat het voor veel mensen verwarrend is. En confronterend. De behoeften van de man zijn primair, het fenomeen van vriendschappelijke relaties tussen de verschillende sexen is ook nieuw sinds de opkomst van het feminisme. De man is minder goed in staat om in een samenleving te leven waarin de scheidslijn tussen verlangen en vriendschappelijke relatie troebel is, mede omdat hij zijn gevoelens minder goed kan uiten dan de vrouw, en in relaties de vrouw overwegend dominant is vanwege haar tot in perfectie geevolueerde spel van de verleiding en begeerte.
Natuurlijk denkt elke vrouw dat haar vriend waarmee ze samen reist dit doet vanwege de goede vriendschap, lol etc doet. Klinkt altijd beter dan de wetenschap dat diegene toch stiekem een verlangen naar de vrouw in kwestie koestert. Ik denk dat er weinig mannen zijn die het prettig vinden als hun vriendin met een van haar mannelijke 'vrienden' op reis gaat, en altijd achterdochtig zijn (ook al zeggen ze tegen haar van niet), en ambivalent staan tegenover man of vrouwelijke vriend mee op reis. Ik denk dan dat 99% van de mannen dan voor de vrouwelijk vriend als metgezel voor zijn partner verkiest, vraag uw partner en laat het weten!
Natuurlijk denkt elke vrouw dat haar vriend waarmee ze samen reist dit doet vanwege de goede vriendschap, lol etc doet. Klinkt altijd beter dan de wetenschap dat diegene toch stiekem een verlangen naar de vrouw in kwestie koestert. Ik denk dat er weinig mannen zijn die het prettig vinden als hun vriendin met een van haar mannelijke 'vrienden' op reis gaat, en altijd achterdochtig zijn (ook al zeggen ze tegen haar van niet), en ambivalent staan tegenover man of vrouwelijke vriend mee op reis. Ik denk dan dat 99% van de mannen dan voor de vrouwelijk vriend als metgezel voor zijn partner verkiest, vraag uw partner en laat het weten!
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
wie moet ik vragen!?!?! mijn partner dat wordt moeilijk die heb ik niet!! 

geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Mijn partner heeft er voor zover ik weet geen problemen mee dat ik vrienden in buitenland op zoek en bij hun verblijf of met een vriend een weekend weg ga naar Brussel.. weet zelf ook dat er niets zal gebeuren omdat ik daar geen interesse in heb.. Maar goed of de ander meer zou willen. dat zou kunnen maar je bent er zelf bij dus denk dat partner mij ook moet kunnen vertrouwen dat er niets zal gebeuren..
Dit is een mooie mogelijkheid voor ATG om een enquête hierover te gaan houden.
En er is dan ook meteen de mogelijk om het reisgenoten sub-forum erbij betrekken qua zoektocht naar de andere of zelfde sekse en de eventuele (kortdurige) relaties die er zijn ontstaan. 

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Nou als je een reisgenoot zoekt als vrouw krijg je genoeg wanhopige mannen, iig dat is mijn ervaring uit het verleden, geen idee meer welke site ik toen een berichtje op had gezet dat ik reisgenoot zocht maar de mannen daar... gelukkig had ook een heel leuk meisje gereageerd en heb ik een fantastische authentieke week in Roemenië gehad!
Dat zou dan de theorie staven van Dexter nite waar? In het reisgenootjes forum zie ik soms ook oproepjes staan die meer op contactadvertenties lijken dan dat het gaat om het vinden van een reisgenoot.
Zolang je dezelfde verwachtingen hebt maakt dat toch ook niet uit? Iedereen is vrij om al dan niet te reageren,Erik schreef:Dat zou dan de theorie staven van Dexter nite waar? In het reisgenootjes forum zie ik soms ook oproepjes staan die meer op contactadvertenties lijken dan dat het gaat om het vinden van een reisgenoot.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dat is waar.
Qreply
@ Dexter
Ok. Made your point. Ik snap wat je bedoelt maar heb dit weekend dan toch besloten om weer te gaan reizen met beste vriend Nick. En als ik had geweten dat deze discussie online voortgezet zou worden.. Dus even iets anders misschien, ik kan je tips over de westcoast goed gebruiken!
Ok. Made your point. Ik snap wat je bedoelt maar heb dit weekend dan toch besloten om weer te gaan reizen met beste vriend Nick. En als ik had geweten dat deze discussie online voortgezet zou worden.. Dus even iets anders misschien, ik kan je tips over de westcoast goed gebruiken!
@ dexter
ok. ok. prima. Ik blijf voorlopig nog even tot die groep naieve vrouwen behoren dan.
Heb na de ontmoetingsdag wel meteen even Nick gebeld om onze plannen concreet te maken
dus de tips over de westcoast zijn meer dan welkom (in ruil voor een goudeerlijk verslag van hoe die vakantie-met-beste-vriend is verlopen)
Eline
ok. ok. prima. Ik blijf voorlopig nog even tot die groep naieve vrouwen behoren dan.
Heb na de ontmoetingsdag wel meteen even Nick gebeld om onze plannen concreet te maken

Eline
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja ik denk het wel, maar goed zullen ook vrouwen zijn die naar dat soort contact op zoek zijn en niet geschoten is altijd misErik schreef:Dat zou dan de theorie staven van Dexter nite waar? In het reisgenootjes forum zie ik soms ook oproepjes staan die meer op contactadvertenties lijken dan dat het gaat om het vinden van een reisgenoot.