Ik moet zeggen dat ik erg geniet van al jullie mooie verhalen en tips over alle reizen!
Ik dacht dat het nu maar eens tijd werd om wat vragen bij jullie neer te leggen, jullie als deskundige

Nou de eerste vraag ik ga altijd alleen op vakantie, dat vind ik echt heerlijk en dan geniet ik dubbelop ook omdat ik alles zelf kan plannen. Kan dat wel als vrouw alleen daar reizen, ik denk niet dat het een probleem is maar ik vraag het liever maar. Ik ben verder een beetje aan het lezen over Noord - India in de Trotter (leest iets makkelijker) maar vaak koop ik ook nog de lonely planet omdat dat toch de reisbijbel is. Maar nu zou ik graag van jullie wat tips willen hebben van dingen die jullie in die regio erg aanraden. Dan kan ik namelijk straks meer gaan kijken naar me route en dan heb ik wat punten waar ik naar kan kijken met plannen. Ik weet ook dat het nog een 2 jaartjes duurt maar ik vind de voorpret altijd leuk en iik denk zeker in zo een land als dat kun je maar beter voorbereid aankomen! Hebben jullie verder nog tips wat zou je wel en niet meenemen in je rugzak, hoe zit het met internet bijvoorbeeld, ik probeer altijd een blog bij te houden tijdens mijn reis voor het thuisfront en dat zou ik daar natuurlijk ook heel graag willen doen. Wat beteft visum daar zijn jullie heel duidelijk in en dat is me wel duidelijk en wat betreft de beste periode dat komt mij ook heel mooi uit ik wil toch met me verjaardag daar zijn dus ik ga de laatste week oktober en dan de maand november en ik ben eind november jarig...dus kunnen ze bij thuiskomst een welkom back party en me 30 jarig jubileum vieren

Ik hoop dat jullie een hoop tips hebben!! Laat ze maar komen, spui ze maar

Alvast bedankt ervoor!