Ik ben er al eens geweest en heb de meeste hoogtepunten gezien. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar leuke dingen om te zien en doen in New York die niet zo voor de hand liggen.
Iemand tips??
mauddtjee schreef:zijn kaarten voor NY Knicks niet super duur? Ik zit te kijken op de site en zie goede plaatsen voor $1000 of meer!
Dat zal het zijn ja! De play offs..Revolucion schreef:mauddtjee schreef:zijn kaarten voor NY Knicks niet super duur? Ik zit te kijken op de site en zie goede plaatsen voor $1000 of meer!
Wij hebben ongeveer US$ 80 p.p. betaald. Denk er aan alleen tickets te kopen via ticketmaster.com. Het officiele verkoop kanaal. Maar de play offs staan nu voor de deur, wellicht dat die duurder zijn. Moet wel even bij ticketmaster een accountje aanmaken, maar werkt prima. Tickets kun je kopen met bezorgmethode 'Will Call'. Dan print je even de bevestiging uit, ga naar Madison Square Garden en haal het ticket op, echt easy!
Wij vonden het helemaal geweldig, echt fantastisch om mee te maken. ook voor andere sporten kun je gewoon op ticketmaster terecht: baseball, american football en ice hockey. Mochten de Knicks nu uitverkocht zijn of te duur zijn... denk dan ook eens aan een college wedstrijd, ook dan zit Madison Square garden gewoon vol!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten