Naast dat ik natuurlijk hoop dat t rustiger wordt in Egypte voor het land zelf zou ik het ook wel prettig vinden, want vliegen via Cairo lijkt er nog ff niet echt in te zitten...Jenny schreef:Wil je omboeken ivm de onrust in Egypte of om andere redenen?
los van de gebeurtenissen in Egypte:lisette-van-beek schreef:Weet iemand toevallig of je je vlucht kunt omboeken bij egyptair? En wat zijn daar de kosten van?
Nee! Echt??En toen kwam het slechte nieuws... alle vluchten van Caïro naar Kuala Lumpur afgeblazen. Egypt Air stopt er mee
Ik werd net gebeld door Egypt Air dat mijn vlucht wordt geannuleerd en dat ik alleen mn geld terug kan krijgen. Vind het eigenlijk best vreemd dat ze dat zomaar kunnen doen 2,5 maand voordat je vertrekt... Kan eventueel ook omboeken naar Bankok. Nu snel maar even gaan uitzoeken wat ik moet/kan doen.. iemand tips?!?Yvonnetje schreef:Nee! Echt??En toen kwam het slechte nieuws... alle vluchten van Caïro naar Kuala Lumpur afgeblazen. Egypt Air stopt er mee
Ik moet mijn vliegticket omboeken (blijf een half jaar langer in China dan gepland) en ik vlieg met Egyptair. Nu wilde ik naast de datum ook de vertrekplaats wijzigen; in KL... Chips!!
Gooit heel m'n plan overhoop!
Nu dus maar (snel) bedenken hoe ik dat ga oplossen...
Nadeel is alleen dat ik niet in KL blijf en ook al tickets van verder en weer terug heb geboekt dus dat komt er nog bij qua kosten. Kan met Emirates vliegen voor 840 euro op dezelfde vertrek dagen, dat is volgens mij wel 250 euro duurder dan mijn ticket nu... zal eens even kijken hoeveel tickets vanaf Bangkok kosten!Tikva schreef:Ik weet niet wat je plannen zijn maar omboeken naar bangkok en een low-cost vlucht naar KL kan wel eens goedkoper zijn dan een nieuwe vlucht boeken.
Ik ben blij voor je!Jenny schreef:Omboeken naar BKK en zo snel mogelijk!!!! Alle vluchten naar KL zijn gecanceld, dus heel veel mensen boeken nu om en prijzen gaan omhoog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten