Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
@ el nino... in het contract staat vermeldt dat wij bij een eventuele vroegere terugkeer voor gelijk welke reden dan ook geen aanspraak kunnen maken om het huis terug te betrekken. Omgekeerd geldt ook dat dat de huurder niet vlugger dan de afgesproken termijn mag stoppen met huur te betalen.
Ik bedoelde het niet slecht voor dat 1 maandje...Maar uiteindelijk hebben we wel duidelijk vermeldt dat we voor de periode van 12 maand willen verhuren, vandaar mijn vraag.
@ hariejak: ik ga eens inlichtingen inwinnen want dacht inderdaad ook dat je dit moet aangeven bij de belanstingen.
Het zou in ieder geval fijn zijn als je je huis voor 11 maanden kunt verhuren. Je maakt met één iemand een afspraak in plaats van dat je straks iemand krijgt van 2 keer 6 maanden. Lijkt me meer geregel en er kunnen meer dingen mis bij gaan.
Mocht je nog ruim een jaar hebben dan tja... weet niet of ik dan nog zou wachten.. moeilijk.