Liza! schreef:Ver reizen kan de moeite waard zijn vind ik...ook voor een kortere periode, maar dan vooral in de winter!
Maar dit topic gaat over de volgende bestemming: ik heb net 5 dagen Londen geboekt!!!WAHAHA, lekker met de sneltrein!!! Als iemand nog fantastische tips heeft... bijv. over hoe ik goedkoop naar een musical kan..(ik hoorde al zoiets van lastminute ergens bij piccadilly?). LET me know:P!
xxx
P.S.) Er zitten echt fantastische plannen in dit forum:P
P.P.S) Misschien is Australie m'n volgende plan in juli... maar ja inloting laat pas in april het verlossende antwoord horen! xxx
Je hebt heel veel theaters bij West End zitten en overal ticketkantoren. Ik zelf heb niet last minute gedaan want zat er met kerst en wilde naar de Lion King en zat uitieindelijk 1e rij maar betaalde veeeeeeel minder dan de mensen om mij heen

maar kijk anders even in de lonely planet; staat een lijst met theaters in maar ook hoe je tickets kan scoren!
oh en die sneltrein is terug echt stom, dan moet je binnen paar min van de ene kant van station naar de andere maar voor de rest gaat het supersnel
Voor tips: heb net blogs geschreven over mijn (inmiddels 3e) Londen trip

en op deze website staan zat tips.
Ik heb toevallig vandaag een hostel geboekt voor Polen, zit tijdens festivals in bepaalde steden, hadden ze mij een bevestiging toegstuurd met 'see you at 30 january" maar had van hostelbookers gewoon bevestiging voor juni gekregen... nu beweerde hostel dat e rwat fout is gegaan in de boeking maar nu had die maar 1 nacht genoteerd ipv 2 terwijl ik duidelijk om 2 vroeg maar komt uiteindelijk goed