wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
El Niño
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door El Niño »

Tikva schreef:Joepie!, ticket geboekt. Bangkok toch maar laten zitten was toch wel veel reistijd en extra kosten voor 2 of 3 dagen daar.
Nu hebben we 16 dagen in de Filipijnen en dan nog 3,5 dag in Beijing.
Hmm....beetje kort voor zo'n roteind vliegen :? .
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

??? vind jij dat te ver vliegen voor een vakantie van 3 weken???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

3 weken? 19 dagen - 2 reisdagen lijkt me minder.....
bolletjeom
Reisexpert

als ik 3 weken vrij zou hebben (wat ik max vrij mag nemen) dan zou ik ook uitkomen op maar een dag of 19 weg.
Vind het dus zeker niet vreemd om daarvoor ver te vliegen.
Tikva, Veel plezier!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ja, blijft moeilijk. Ik heb ooit 19 dagen in Nieuw Zeeland gezeten. Vond ik echt te kort gezien de enorme reis. Filippijnen is ook nogal ver.....

Update: net op de kaart gekeken, en toch iets minder ver dan ik dacht.....
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Beter 3 weken weg, dan helemaal niet weg :Y
Vorig weekend trouwens nog eens overnacht in Nederland. Wauw ...
En de kids gaan binnenkort naar Auswitch met mijn ouders.
Dan vieren wij eens vakantie thuis. Beetje cocoonen. Wauw ...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

bolletjeom schreef:als ik 3 weken vrij zou hebben (wat ik max vrij mag nemen) dan zou ik ook uitkomen op maar een dag of 19 weg.
Vind het dus zeker niet vreemd om daarvoor ver te vliegen.
Tikva, Veel plezier!
THX, @ el nino ik mag inderdaag ook maar 3 weken vrij (of met hele goede reden 4, maar daar kom ik nu niet mee weg). we hebben de vrijdag ernog bij gesmokkeld maar komen wel zaterdag ochtend al terug dus tijd genoeg om nog even bij te komen van de vlucht.

Als je alleen maar kort wil vliegen kan je ook maar naar een beperkt aantal landen toe. We hadden toch zin in Azie dus die paar uur extra in vergelijking met bijvoorbeeld een thailand is dan ook wel te doen. Hej als ik een whaleshark zie dan wil ik er nog wel langer voor vliegen hoor.

Zo lang zit je ook niet achter elkaar in het vliegtuig. Dusseldorf-Beijing is ongeveer 9 uur vliegen en dan naar Manila nog ongeveer 4 uur. Helaas hebben we op de heenweg wel een stopover van 7 uur. :{ dus dan ben je wel een dag onderweg. Op de terug weg niet omdat we dan toch in Beijing paar dagen stoppen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Valt mee: 9 + 4 uur. Ja, 7 uur wachten is wel minder. Maar ja......
NZ was volgens mij 12 + 8 ofzo. Da's echt ver :-(.
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Bericht door DennisR »

Ik heb deze week mijn ticket NZ geboekt voor in november. Op de heenweg maak ik nog een tussenlanding in Singapore waar ik 3 dagen blijf en een tussenlanding in Sydney waar ik ook nog 4 dagen blijf. In totaal ben ik 46 dagen van huis.
bolletjeom
Reisexpert

M.heeft akkoord van haar baas dus ik kan gaan boeken!!
3 dagen wenen en 3 dagen boedapest.
Heb er erg veel zin in.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

El Niño schreef:
Tikva schreef:Joepie!, ticket geboekt. Bangkok toch maar laten zitten was toch wel veel reistijd en extra kosten voor 2 of 3 dagen daar.
Nu hebben we 16 dagen in de Filipijnen en dan nog 3,5 dag in Beijing.
Hmm....beetje kort voor zo'n roteind vliegen :? .
ik ben 1 week Amerika/Canada geweest met de Olympische Spelen in Vancouver , maar vond het meer dan de moeite waard ;) kon nie te lang van m'n nieuwe werkgever vrij eisen op de 1e werkdag ;)
Liza!
Wereldreiziger

Bericht door Liza! »

Ver reizen kan de moeite waard zijn vind ik...ook voor een kortere periode, maar dan vooral in de winter!

Maar dit topic gaat over de volgende bestemming: ik heb net 5 dagen Londen geboekt!!!WAHAHA, lekker met de sneltrein!!! Als iemand nog fantastische tips heeft... bijv. over hoe ik goedkoop naar een musical kan..(ik hoorde al zoiets van lastminute ergens bij piccadilly?). LET me know:P!

xxx

P.S.) Er zitten echt fantastische plannen in dit forum:P

P.P.S) Misschien is Australie m'n volgende plan in juli... maar ja inloting laat pas in april het verlossende antwoord horen! xxx
Liza!
Wereldreiziger

Bericht door Liza! »

bolletjeom schreef:M.heeft akkoord van haar baas dus ik kan gaan boeken!!
3 dagen wenen en 3 dagen boedapest.
Heb er erg veel zin in.
Wauw.. ik ben een keer in Wenen geweest en ik vond het echt geweldig!!! Ik hoorde van iemand dat Boedapest minder is, maar dat is natuurlijk vaak ook erg persoonlijk.... Volgens mij moet dat wel goedkomen!
Veel plezier gewenst! Hoe ga je? Met de trein of het vliegtuig?

Groetjes Liza
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Liza! schreef:Ver reizen kan de moeite waard zijn vind ik...ook voor een kortere periode, maar dan vooral in de winter!

Maar dit topic gaat over de volgende bestemming: ik heb net 5 dagen Londen geboekt!!!WAHAHA, lekker met de sneltrein!!! Als iemand nog fantastische tips heeft... bijv. over hoe ik goedkoop naar een musical kan..(ik hoorde al zoiets van lastminute ergens bij piccadilly?). LET me know:P!

xxx

P.S.) Er zitten echt fantastische plannen in dit forum:P

P.P.S) Misschien is Australie m'n volgende plan in juli... maar ja inloting laat pas in april het verlossende antwoord horen! xxx
Je hebt heel veel theaters bij West End zitten en overal ticketkantoren. Ik zelf heb niet last minute gedaan want zat er met kerst en wilde naar de Lion King en zat uitieindelijk 1e rij maar betaalde veeeeeeel minder dan de mensen om mij heen :o maar kijk anders even in de lonely planet; staat een lijst met theaters in maar ook hoe je tickets kan scoren!

oh en die sneltrein is terug echt stom, dan moet je binnen paar min van de ene kant van station naar de andere maar voor de rest gaat het supersnel :D

Voor tips: heb net blogs geschreven over mijn (inmiddels 3e) Londen trip :) en op deze website staan zat tips.

Ik heb toevallig vandaag een hostel geboekt voor Polen, zit tijdens festivals in bepaalde steden, hadden ze mij een bevestiging toegstuurd met 'see you at 30 january" maar had van hostelbookers gewoon bevestiging voor juni gekregen... nu beweerde hostel dat e rwat fout is gegaan in de boeking maar nu had die maar 1 nacht genoteerd ipv 2 terwijl ik duidelijk om 2 vroeg maar komt uiteindelijk goed ;)
Liza!
Wereldreiziger

Bericht door Liza! »

Hee Menasil,
aha gewoon lastminute dus! We gaan maar met z'n vieren op een normale doordeweekse dag... Lonely planet... tja die heb ik niet aangeschaft voor 5 daagjes Londen... Ik google nog wel eventjes verder.
Sneltrein terug stom? Mmm we hebben echt 1,5uur de tijd om over te stappen...:P Dus dat moet denk ik wel lukken.

Je hebt een blog geschreven? Mmm dan ga ik die eens proberen te vinden... op deze site toch ergens?

Een hostel in Polen... tja misschien communicatiefoutje? Ach als het allemaal maar goed komt toch! Veel plezier alvast! Heb best een aantal leuke Polen ontmoet toen ik op uitwisseling was. So have fun!

Groetjes
Plaats reactie