toilettas
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: toilettas
handig idd! ik gebruik daar gewoon ziplock diepvrieszakjes voor. Werkt ook fantastisch en kunnen tot wel tig keer geopend en gesloten worden!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
gebruik daar ook zo van die ziplock diepvrieszakjes voor. mijn haarspeldjes gaan daar ook in. goedkoop en voor alles bruikbaar
Marije schreef:Jeej gevonden! Kan ik meteen proberen of ik een foto kan toevoegen:
Whoops..beetje groot
Zag deze ook in de winkel, prima ding voor 'n prima prijs. Maar ik vond hem toch nog best wel groot..of valt dat mee als je al je spullen erin hebt?
Groot? Hihi, is toch er persoonlijk denk ik, want bij mij past alles er maar nét in. Ik had altijd nog veel grotere toilettassen, maar nu ik ga backpacken moet het wat kleiner, dus daarom deze genomen.Llinda schreef:
Zag deze ook in de winkel, prima ding voor 'n prima prijs. Maar ik vond hem toch nog best wel groot..of valt dat mee als je al je spullen erin hebt?
-
- Wereldreiziger
Wat geweldig handig die tassen!! Ik had vorige keer idd ook een goeie kopie van de hema en dan nog losse spullen, en tja.......toen ging de zonnebrand open in de tas
Dus nu een beetje aan het zoeken naar een alternatief, en denk dat ik het gevonden heb! Ga vanmiddag meteen even kijken in de stad.

Dus nu een beetje aan het zoeken naar een alternatief, en denk dat ik het gevonden heb! Ga vanmiddag meteen even kijken in de stad.
waar krijg je die dingen en wat is de prijs ongeveer? weet dat er niks iritanter is dan in de douche nergens je toilettas goed kwijt kunnen...
groe(n)ten
groe(n)ten
Buitensport zaken! Die van mij komt van Bever en hij was 13 euro. De meesten zijn wel wat duurder. Die van mij is van het merk Meru (volgens mij huismerk van Bever?)
Oh en als ik die foto's zo zie is die van mij dezelfde als die van bolletjeom!
Zo'n haakje om je toilettas op te hangen, vind ik echt een pluspunt, maar dat oprollen van het ding met inhoud blijft lastig. Die van North Face lijkt me een goede tussenoplossing. Dingen die los in de backpack/daypack gaan: zonnebrandcreme, deet en zo'n flesje met desinfectgel, lipbalsem.
Ik heb dezelfde die Marije heeft.
Die hoef je niet op te roillen (althans, degene die ik heb, kweenie of het ontwerp veranderd is?), dat leek mij ook niks. Haakje zit er wel gewoon aan, handig!
Die hoef je niet op te roillen (althans, degene die ik heb, kweenie of het ontwerp veranderd is?), dat leek mij ook niks. Haakje zit er wel gewoon aan, handig!
-
- Wereldreiziger
Woehoe, ik heb een Bever kadobon gehad!! Daar ga ik ook zo'n hippe toilettas van kopen 

Ik heb me vorige week ook de toilettas gehaald. echt een fijn ding. gelijk ook maar voor meer dan 100 euro een jas gekocht zodat ik de cadeaubon kreeg hahaha
Dat meru-ding is populair hier, ik heb die ook. Vind 'm best handig, vooral die haak. Maar zo heel groot is hij niet, bij mij past niet alles erin en ik ben niet eens een vrouw (maar heb wel een creme voor mijn gezicht... schijnt niet echt mannelijk te zijn). Die knoepert van een lenzenvloeistoffles heb ik altijd los in mijn backpack, net als zonnebrandspul, deet, scheergel etc. Past gewoon niet.
wellicht ten overvloede:
doe lenzenvloeistof altijd in een plastic zakje. een lekkende fles vleistof betekende ooit het eind van mijn mobieltje vanwege al het zout...
doe lenzenvloeistof altijd in een plastic zakje. een lekkende fles vleistof betekende ooit het eind van mijn mobieltje vanwege al het zout...

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Thanks voor de tip. Ik hou foon en belangrijke papieren meestal uit de buurt van flessen enzo, maar plastic tasjes doe ik er nooit omheen. Misschien moet ik me dat maar eens aanwennen.