We arriveren 26 januari in Delhi. Nu was mijn oorspronkelijke plan om Delhi-Agra-Varanasi te bezoeken en dan een binnenlandse vlucht te nemen naar het zuiden. We hebben 5 weken om India te bezoeken en er staat nog niks vast alleen onze terugvlucht vanaf Chennai.
Nu begin ik te twijfelen om onze trip in het noorden wat uit te breiden met een bezoek aan Ranthambore NP en de woestijn. Ik gok dat we daar ongeveer een week voor kwijt zijn en ik weet niet of het de moeite waard is.
Naar wat ik gelezen heb over Ranthambore krijg ik een beetje het gevoel "uitgemolken" te worden (ik weet het.. wen er maar aan

Via de site kun je boeken, maar heb je alleen een entreebewijs. Wat komt er nog bij aan fees voor gids, auto e.d.?
En dan moet je nog het geluk hebben dat je in de auto zit die de juiste zone ingaat (die waar de tijgers zijn)
Kortom is dit een mooi park om te bezoeken of zijn er andere, misschien minder bekende, parken waar het ook mogelijk is om tijgers te spotten.
En als we dit gaan doen wat is dan de beste route?
Delhi-Jodpur(voor bezoek woestijn)-Ajmer of Jaipur(voor NP)-Agra-Varanasi wellicht?
Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!!