Een tijdje geleden had ik hier ook een post gedaan over een reis naar Azie. Dat staat nog steeds op de planning.
Ik wil het al sinds lange tijd en ik vond m'n werk niet meer zo leuk dus dit leek me de perfect tijd. Stoppen met m'n werk, op reis en daarna zie ik wel weer. ben nog jong dus daar maak ik me niet zo druk over. Na lang twijfelen dan een paar weken geleden toch besloten dat ik het ga doen. De bedoeling was van januari tot april.
Maaarrrr sinds deze beslissig lijkt het alsof ik me werk weer leuker ga vinden! Ik ga het zelfs jammer vinden om te stoppen. Toch blijf ik bij m;n beslissing om op reis te gaan maar misschien kan ik het een maandje uitstellen. Dus van feb. tot half mei.
- Is de reistijd voor thailand-loas-cambodja en vietnam dan nog steeds goed van feb tot mei?
- Ik hoor ook veel goeds over Indonesie. Is het leuker om Thailand, Maleisie, Indonesie te doen misschien?
- Is het verstandig om een ticket te boeken naar Bangkok, en terug vanaf Singapore?
Ik zit echt onwijs te twijfelen, over wanneer ik ga, waarheen ik ga, waarheen ik vlieg etc. So need you help!