beestjes onderwater

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Smartties
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: beestjes onderwater

Bericht door Smartties »

Hey jenny,

Gaaf dat er foto's van je geplaatst zijn in de duikgids! Dat is nog eens een eer.

Het zicht was een paar dagen geleden zo'n 3 meter en het heeft de afgelopen dagen zo hard geregend dat ik me niet kan voorstellen dat het er beter op geworden is.
Het regenseizoen is in volle gang maar gelukkig duurt het niet eeuwig en het eiland heeft tevens regen nodig dus we klagen niet (al te veel)

10 meter in Vinkeveen dat klinkt goed zeg. Ik las laatst dat ze daar vanwege enkele vandalen de bus weggehaald hebben. Beetje jammer dat ze dat gedaan hebben want dit was juist zo leuk daar.
Bij elkaar heb ik ongeveer 20 duiken in NL gedaan waarvan 2 in Zeeland. Het lijkt me gaaf om wat meer in NL te duiken zoals Zeeland en de Noordzee maar als ik in NL ben dan besteed ik al mijn tijd aan familie, vrienden en alle dingen eten die ik het hele jaar heb moeten missen. Bovendien (en dit is misschien wel de voornaamste reden) is het voor mij in december veeeeeeels te koud om het water in te springen.

Wat voor studie doe je precies?

Greetz
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''

Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Jenny
Reisexpert

Re: beestjes onderwater

Bericht door Jenny »

Ben bezig met master tot biologiedocent. Daarbij geef ik natuurkunde en scheikunde op een MBO.

Logisch dat je in december niet gaat duiken in NL! Al doe ik het wel regelmatig, met name ook om de gezelligheid en warme choco na afloop ^O^
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie