Ik ben inmiddels druk bezig met allerlei dingen uit te zoeken voor mijn uitdagende trip naar Nieuw Zeeland!
Ik wil in Januari vertrekken, moet nog een hoop dingen regelen maar moet wel goed komen denk ik... (No Worries)
Ik wil vooral gaan werken om de reis te bekostiggen en daarnaast af en toe een tijdje verder reizen!
Ik moet bijvoorbeeld nog een Working Holiday Visum aanvragen. Hoe lang kan dit duren voordat het rond is?
Heb namelijk afgelopen week me Paspoort aan laten maken, en die ligt maandag's klaar.
Ben zaterdag van plan naar de informatiedag van Activity International in Amersfoort te gaan!
Misschien dat ik daar ook direct de reis boek etc. Maar nu is mijn vraag is die prijs die hun ervoor stellen een beetje
rieel? Ik wil namelijk op de terugweg Australië nog mee pakken en als afsluiter Fiji. Dan kom ik incl. belastingen etc. op een bedrag van €2250,-. Wel wordt er dan het één en ander voor je geregeld!
Maarja we benne en blijve skrale Hollanders, dus als het goedkoper ken

Ik vroeg me dus af of het een hoop scheelt als je zelf je ticket boekt bij een vliegmaatschappij, en dan ook open tickets hebt. Want ik wil naast mijn vertrekdatum helemaal niks plannen!
Als ik dit verschil 'n beetje zou weten dan zou ik die opties kunnen overwegen.
Nog meer mensen die ervaring hebben met Activity International?