linda schreef:Ik ben ook van de partij!

linda schreef:Ik ben ook van de partij!
LAten we hopen dat het lukt om er bij te zijn.zaratoestra schreef:Zoals het er nu voor staat heb ik die dag een dubbele boeking en zal er misschien niet bij kunnen zijn, aangezien het nogal krap wordt om tegen 18 u terug in België te zijn. Misschien dat ik de afspraak probeer te verleggen, dan ben ik er wel.
Dit jaar zijn we voor het eerst in Amsterdam voor een ontmoetingsdag. Ron is nu al druk bezig met het vinden van een lokatie. We hebben al wel wat op het oog maar moeten even vragen of we daar ook terecht kunnen met het aantal mensen dat we verwachten. We proberen sowieso een gemakkelijk lokatie te vinden als je met het openbaar vervoer komt (aangezien de meeste van ons hiermee komen). Uiteraard stellen we ook deze keer weer een telefoonnummer ter beschikking waar je naar toe kunt bellen om hulp te vragen.zaratoestra schreef: Ik vraag me echter af of jullie al een plek hebben om af te spreken?? Weet helemaal mijn weg niet in Amsterdam en dichtbij het station is dan misschien handig voor mensen die met openbaar vervoer komen.
Er zijn niet echt plannen, het is ook gewoon openbaar in een cafe of deze keer misschien hostel waar we afspreken.zaratoestra schreef: Wat zijn dan de 'plannen' voor de namiddag? Wat stel ik er mij bij voor? Gewoon gezellig kletsen and ietske drinken? of??
Killroy zit in Amsterdam (weet niet precies waar) en Amsterdam - Utrecht met de trein is een klein halfuurtje reistijd.zaratoestra schreef: Als ik langskom zou ik het zowieso graag combineren met een afspraak bij Killroytravel en een bezoekje aan onze vrienden uit Utrecht.
Zit bij het Spui, makkelijk met tram 1,2,5 te bereiken.Erik schreef:Killroy zit in Amsterdam (weet niet precies waar) en Amsterdam - Utrecht met de trein is een klein halfuurtje reistijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten