ontmoetingsdag 13 november 2010

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: ontmoetingsdag 13 november 2010

Bericht door Erik »

linda schreef:Ik ben ook van de partij! :)
*O*
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Zoals het er nu voor staat heb ik die dag een dubbele boeking en zal er misschien niet bij kunnen zijn, aangezien het nogal krap wordt om tegen 18 u terug in België te zijn. Misschien dat ik de afspraak probeer te verleggen, dan ben ik er wel.

Ik vraag me echter af of jullie al een plek hebben om af te spreken?? Weet helemaal mijn weg niet in Amsterdam en dichtbij het station is dan misschien handig voor mensen die met openbaar vervoer komen.

Wat zijn dan de 'plannen' voor de namiddag? Wat stel ik er mij bij voor? Gewoon gezellig kletsen and ietske drinken? of??

Als ik langskom zou ik het zowieso graag combineren met een afspraak bij Killroytravel en een bezoekje aan onze vrienden uit Utrecht.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

zaratoestra schreef:Zoals het er nu voor staat heb ik die dag een dubbele boeking en zal er misschien niet bij kunnen zijn, aangezien het nogal krap wordt om tegen 18 u terug in België te zijn. Misschien dat ik de afspraak probeer te verleggen, dan ben ik er wel.
LAten we hopen dat het lukt om er bij te zijn.
zaratoestra schreef: Ik vraag me echter af of jullie al een plek hebben om af te spreken?? Weet helemaal mijn weg niet in Amsterdam en dichtbij het station is dan misschien handig voor mensen die met openbaar vervoer komen.
Dit jaar zijn we voor het eerst in Amsterdam voor een ontmoetingsdag. Ron is nu al druk bezig met het vinden van een lokatie. We hebben al wel wat op het oog maar moeten even vragen of we daar ook terecht kunnen met het aantal mensen dat we verwachten. We proberen sowieso een gemakkelijk lokatie te vinden als je met het openbaar vervoer komt (aangezien de meeste van ons hiermee komen). Uiteraard stellen we ook deze keer weer een telefoonnummer ter beschikking waar je naar toe kunt bellen om hulp te vragen.
zaratoestra schreef: Wat zijn dan de 'plannen' voor de namiddag? Wat stel ik er mij bij voor? Gewoon gezellig kletsen and ietske drinken? of??
Er zijn niet echt plannen, het is ook gewoon openbaar in een cafe of deze keer misschien hostel waar we afspreken.
Doordat we met zijn alle op deze plek hebben afgesproken wordt het vanzelf gezellig :) Wanneer je zoveel mensen tegenkomt die uren over reizen kunnen kletsen kun je jezelf vermaken tot zo vroeg of laat je zelf wilt. Rond etenstijd kijken de mensen die dan aanwezig zijn of ze nog met zijn alle gaan eten en waar dit zal zijn. (of ze gaan eten hangt af van het aantal mensen dat dan nog aanwezig is). Wanneer je gaat eten heb je nog een gezellig avond en wordt het vaak na deze tijd afgesloten om weer naar huis te gaan.
zaratoestra schreef: Als ik langskom zou ik het zowieso graag combineren met een afspraak bij Killroytravel en een bezoekje aan onze vrienden uit Utrecht.
Killroy zit in Amsterdam (weet niet precies waar) en Amsterdam - Utrecht met de trein is een klein halfuurtje reistijd.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Erik schreef:Killroy zit in Amsterdam (weet niet precies waar) en Amsterdam - Utrecht met de trein is een klein halfuurtje reistijd.
Zit bij het Spui, makkelijk met tram 1,2,5 te bereiken.
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Killroy zit ook in Utrecht (Vinkenburgstraat 15) :)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

heb op het moment 1 mail gestuurd naar een plek die ik interessant vind, maar nog niks terug gehoord. wacht tot woensdag af en neem anders op nieuw contact met ze op. zo als erik al zegt met bereikbaarheid word rekening gehouden, is eigenlijk voor mij 1 van de belangrijkste punten.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik denk dat ik ook ff langskom, maar ik blijf absoluut niet slapen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik ga ook niet blijven slapen. veel te duur. en zover is het ook weer niet naar amersfoort met de trein.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

is er al een begintijd bekend? en zijn er mensen die willen treinpoolen vanuit Utrecht? Gootje, Erik?
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Jenny, Gootje, Erik?? wonen jullie dan in Utrecht??
Dan wil ik zeker mee met de trein hoor.

Normaal gezien zouden bjorn, ik en een vriendin met de auto richting utrecht gaan. vrienden van ons wonen daar nl. Bezoekje aan killroy in utrecht en dan kom ik alleen af naar a'dam en blijft bjorn in utrecht bij de vrienden.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Gootje woont in Utrecht, net als ik. Erik woont in een gat ten zuiden van Utrecht, maar als die de tram naar A'dam neemt komt hij door Utrecht.

We spreken t.z.t wel een tijd af. Enneh, als je meereist met iemand met een NS kortingskaart (bv met mij) dan krijg je 40% korting op je treinkaartjes.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ron, Erik, wat doen jullie geheimzinnig over die locatie! Ik neem aan dat jullie mijn advies aan het opvolgen zijn :-)? Dus Jordaan/dicht bij station?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Nu heb je bij de Kruitvat een actie waarmee je voor 12 euro een kaartje kunt kopen en op een zaterdag kunt reizen. Wanneer je van ver komt is dit zeker een goede deal want vanuit het zuiden naar amsterdam kost al snel 30 euro.

@el nino we doen niet geheimzinnig, maar we willen één locatie communiceren zodat duidelijk is waar we naar toe gaan. Deze is nog niet gevonden / bevestigd. Niets geheims aan.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mensen die vanuit Amersfoort willen komen en willen genieten van een korting van 40% op hun kaartje moeten zich bij mij melden :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

nog iemand die gezellig mee met de metro komt? ;)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Plaats reactie