Eventjes zeuren bij begrijpende zielen

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Eventjes zeuren bij begrijpende zielen

Bericht door bolletjeom »

gelukkig!! we zijn niet gek!
Artikel in de telegraaf. Ruim kwart van mensen boekt direct na zijn vakantie de volgende vakantie :Y
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/75792 ... tml?p=18,2

ik dacht al, ik kan toch niet de enige zijn die deze behoefte heeft :@
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

hmm, kutdag...
Mijn contract loopt nog tot eind september maar vorige week net bericht gekregen dat 1 collega zwanger is en vervangen moet worden en een andere op wereldreis vertrekt eind september. Dus, zag het al gelijk zitten om een van die jobs in te pikken.
Vandaag blijkt dat ik geen van beiden heb. 1 job is gegeven aan iemand die reeds een aantal jaar tijdelijke contracten heeft binnen onze voorziening en de andere job gaat naar iemand die een vast contract heeft maar naar een zelfstandigere groep van personen met een verstandelijke beperking wil gaan.
Balen. Vanaf eind september dus terug officieel werkloos...
bolletjeom
Reisexpert

maar de mensen die nu naar die plekken gaan....laten die geen lege plek achter??
balen inderdaad. Ik heb nog wel een baantje voor je in Amersfoort. Mijn werkgever is erg ongelukkig dat ik weg ga.

enneh, er is wel een lichtpuntje vandaag.... Je hebt gewonnen in de dwarsliggeractie *O*
zaratoestra
Reisexpert

ja, inderdaad rudi. Die laten plekken achter... zowieso kom ik er niet gelijk voor in aanmerking aangezien ze deze vacatures ook voor personen buiten de voorziening openstellen...maar 't lijkt me echt mijn doelgroep niet.
Redelijk veel agressie,pampers verversen, bijna niemand kan praten,.... Heb zo eens 6 maanden gewerkt bij mijn eerste werkgever en was doodongelukkig.

En ja, inderdaad heb gewonnen met de dwarsligger actie,joepie... heb lush leren kennen en ben nu al verslaafd. daarnet de website zitten afspeuren naar leuke producten die ik gisteren in de shop gezien heb... :-)
en heb genoten van een weekje kreta en een overnachting in antwerpen...

En nu even voor tv want die sexy hollander van een sergio herman is op vtm :-)
bolletjeom
Reisexpert

hebben wij een sexy nederlander waar ik niets van weet?!?!?
zaratoestra
Reisexpert

aja, sergio herman van *** restaurant Oud Sluis in Sluis (zeeuws vlaanderen)
er loopt momenteel een programma met hem en peter goossens van belgisch *** t hof van cleve.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb besloten dat ik in de herfstvakantie toch maar niet naar het buitenland ga, maar me beperk tot een lang weekend Limburg en een lang weekend Zeeland......
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik zit me hier eigenlijk sinds mijn terugkeer van de laatste reis (dec. 2009) al in de weg... Ik heb nog steeds geen werk wat ik leuk vindt en het loopt niet zoals ik het had willen hebben. Ik heb weinig inkomsten en veel uitgaven en sparen is dus lastig. Ik zou graag weer weg gaan binnenkort maar dan met een doel: werken in het buitenland en daar dus de kost verdienen en ook dingen zien. Ik hoop dat het me gaat lukken.

Hier in Nederland heb ik wel wat 'doelen' die ik graag nog wil verwezenlijken m.b.t. mijn idealen. Dat is dan ook één van de dingen die het hier allemaal zin geeft.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

balen is dat als dingen niet lopen.
Je woont ook niet in de lekkerste regio om werk te zoeken geloof ik. Erg veel gedwongen ontslagen de laatste tijd.
ik hoop voor je dat dingen snel duidelijk zijn maar ik lees dat je hinkt op 2 benen. Dingen gaan uitbreiden qua idealen in Nederland of naar het buitenland. En beide lijkt me lastig.
werken (en dat mogen) in het buitenland lijkt me ook erg lastig. Heb trouwens ook geen idee wat je leuk werk in Nederland zou vinden. Kun je niet een goed betalende baan in Nederland zoeken (desnoods ver buiten je regio) en dan een paar jaar er flink tegen aan en dan naar het buitenland.
Ik heb het idee dat het qua banen hier in de buurt weer flink aantrekt. Ik ken nog een fotospeciaal zaak die iemand zoekt..haha. Oh en mijn huidige werkgever moet me ook nog vervangen.
zaratoestra
Reisexpert

@laosfan, wat zoek je dan precies van job?? Want je spreekt voortdurend over idealen...hoezo dan... Wat wil je precies verwezenlijken??

Ikzelf heb deze morgen het internet afgeschuimd op zoek naar een job maar maar 3 vacatures gevonden die in mijn interesse veld liggen en op minder dan 1 uur rijden van thuis.

hmm, eventjes wat afwachten... en als dat niet lukt wordt het supermarkt ofzo...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ikzelf heb deze morgen het internet afgeschuimd op zoek naar een job maar maar 3 vacatures gevonden die in mijn interesse veld liggen en op minder dan 1 uur rijden van thuis
.

Klopt.....aan bod is zwaar k***te op dit moment!
bolletjeom
Reisexpert

@Zaratoestra,. Laosfan is politiek actief in zijn vrije tijd. Succes met die 3 opties.
@el nino, zoek je werk dan?

Ik heb ook maanden niets kunnen vinden en sinds ik iets heb blijven de telefoontjes en emails binnen komen met de vraag of ik nog beschikbaar ben, heel bizar.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Zara: inderdaad ben ik politiek behoorlijk actief (buitenparlementair zoals ze dat zo mooi noemen). Een vertrek naar het buitenland zou dus betekenen dat ik hier wat dingen achter moet laten die ik belangrijk vind. Maar dat moet geen reden worden om het niet meer te doen. Ik wil hier verwezenlijken dat er een afdeling van de grond komt van onze partij en ook elders ben ik samen met andere bezig om het e.e.a. op te zetten.

Ik kan maandag aan de slag bij een bedrijf en kan daar 2 weken werken. Het is weer iets. Er is hier inderdaad vrij veel ontslag geweest Bolletjeom. Het is één van de economische regio's van Nederland die het erg goed deed maar nu ook klappen kreeg. Maar nog steeds is het niet zo erg als bijvoorbeeld delen van Groningen en Drenthe. Ik hink inderdaad op 2 benen Bolletjeom. Ik weet zelf ook niet precies wat ik zou willen maar weet wel in welke richtingen mijn interesses liggen. En dat zijn ontwikkelingswerk, reizen, vakbondswerk en aanverwanten.
Laatst gewijzigd door LaosFan op 08 sep 2010 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Eén tip ouwe parlementariër: het is niet "ik vindt" O-) .
bolletjeom
Reisexpert

mijn god....je lijkt wel een leraar.... >:)
Plaats reactie