Voorstellen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Mil
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Mil »

Gezien het feit dat ik nu al wel 4 berichten heb neergeplant zal ik mezelf ook maar voorstellen ;). Ik ben Milène en ik ben op dit moment 23 lentes jong. Na veel van (West-)Europa te hebben gezien was het vorig jaar herfst tijd voor wat anders! Ik was net afgestudeerd en nog niet toe aan werken, dus ipv daarvan ben ik eerst een wereldreis gaan maken van een half jaar. Het was veruit de mooiste ervaring van mn leven en daarbij heb ik ook nog veel over mezelf geleerd! De landen die ik heb bezocht zijn Zuid-Afrika, Australië, Nieuw Zeeland, Cook Eilanden, VS en IJsland. Ik heb dus een winter overgeslagen en ik word nu al chagerijnig van het idee dat het bijna herfst is na 3 zomers... Het reisvirus kriebelt alweer en ik wil graag volgend jaar naar Peru! Weet nog niet of het echt lukt qua planning, maar ik hoop van wel. Ondertussen ben ik wel aan het werk, dus een half jaar ertussenuit zit er voorlopig niet in..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoi Milène welkom op het forum en erg leuk dat je jezelf hebt voorgesteld! Vier berichtjes, maar wel al zeer veel landen bezocht waar sommige van ons jaloers om kunnen worden :)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

welkom! en sterkte met het reisvirus ;) Gelukkig is er dit forum waar dagelijks nieuwe mensen komen met vragen dus als je een dosis reizen nodig hebt kan je lekker komen vertellen over je ervaringen.
Ik hoop dat Peru gaat lukken!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Mil: welkom op AtG! Leuk om te lezen dat je zo'n geweldige reis hebt gemaakt!! Je hebt nu al net zoveel karma gekregen van de andere forumleden dan ik tot nu toe heb gehad dus dat zit goed ;) (of helemaal fout bij mij ;) :) ).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Mil
Contacteer:

Bericht door Mil »

Dank jullie! En ik ben vereerd door de karma punten ;). Ja zal het iig een beetje bijhouden hier en tips geven als ik kan. Als ik mensen ermee kan helpen is altijd goed! Ja ik hoop ook echt dat Peru lukt. Ik ben onderzoeker in opleiding en aankomend voorjaar ga ik ws mijn metingen uitvoeren en kan ik dus niet weg. Beetje uitloop en ik zit midden in het regenseizoen...
Laura Alblas
Contacteer:

Bericht door Laura Alblas »

Ik heb dit draadje gevonden, dus ik zal mij ook eens voorstellen.

Ik ben Laura, 29 jaar en samen met mijn vriend helemaal verslingerd aan reizen. Het begon met kampeervakanties in Europa, maar inmiddels hebben we ook Thailand, Cuba, (een stukje) India en Bhutan verkend. Voor de kortere reizen blijven we nog altijd in Europa waar we graag wandelen (Thames Path, Eifelsteig, Cinque Terre) of steden bezoeken (Berlijn, Londen, Liverpool). Komende zaterdag vertrekken we naar Kroatië om daar in een weekje van Split naar Dubrovnik te fietsen :)
Limitless undying love which
shines around me like a million suns
It calls me on and on across the universe
bolletjeom
Reisexpert

Dag Laura!
Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Hopelijk ga je er plezier aan beleven. Veel plezier in Kroatië!!!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Laura: welkom hier! Leuk om wat over je te lezen!!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc »

Reislustig volkje die Laura's.
Welkom! :)
Smartties
Wereldreiziger
Contacteer:

Even Voorstellen

Bericht door Smartties »

Hallo allemaal,

Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik een nieuw topic start of verder brei op deze.

Mijn naam is Ties en ik heb me vandaag opnieuw aangemeld op ATG. Ik had al eerder een account maar heb er nooit iets mee gedaan en tevens kon ik mijn inloggegevens niet meer opvragen omdat het e-mailadres dat ik destijds gebruikte niet meer werkt.

In 2004 ben ik net als Rudi & Jeroen samen met mijn vriendin Shirley op reis gegaan. We zijn toen begonnen in Sint Petersburg in Rusland waarna we met de Transmongolie Express door Siberie, Mongolie tot aan China zijn gegaan.

Hierna zijn we met de trein door China gegaan. Van China overland naar Myanmar en hierna naar Thailand.
In Thailand hebben we op Koh Tao een duikcursus gedaan en dit heeft ons leven in positieve zin veranderd. Zo positief zelfs dat we nu reeds 4 jaar op Koh Tao wonen en zelf duikles geven.

Na Thailand zijn we doorgegaan via Maleisie naar Singapore, Indonesie, Nieuw Zeeland en Australie. Toen was het na 11 maanden helaas weer tijd om naar huis te gaan. In Australie hebben we onze Divemaster cursus gedaan en ons doel was dan ook om in Nederland zo snel mogelijk geld bij elkaar te sparen en ergens ons instructeurs brevet te behalen. na wat onderzoek bleek de plek waar we als eerste ons hoofd onder water staken ook een goede plek om je instructeursbrevet te behalen en dus zijn we na ongeveer 1 jaar en 6 maanden in nederland richting Thailand gegaan. Voordat we weggingen hebben we onze meeste bezittingen verkocht via marktplaats en de rest staat in bananendozen bij onze ouders op de zolder.

Nu wonen we dus bijna 4 jaar op Koh Tao waar we dagelijks met onze passie bezig zijn en mensen opleiden van Open Water Diver tot aan Divemaster. Omdat de mensen die we lesgeven altijd anders zijn is geen dag hetzelfde. We genieten enorm van het leven op een tropisch eiland en het overdragen van onze passie op mensen van allerlei verschillende afkomsten.

Sinds ongeveer 2 jaar hebben we onze eigen website (www.duikeninthailand.info) met deze website trekken we Nederlanders en Belgen aan die graag op een ontspanen manier willen leren duiken in hun eigen taal. Hoewel we normaal gesproken bijna alleen in het engels lesgaven doen we dat nu voornamelijk in het nederlands. Dit vinden we heel erg leuk want we krijgen veelal gezellige mensen over de vloer en bovendien nemen ze vaak stroopwafels, bitterkoekjes en andere lekkernijen voor ons mee!

Hoewel we op Koh Tao wonen zijn we dit jaar voor 6 maanden in de Filipijnen geweest om hier te werken en rond te reizen. De travelbug werkt net zoals het duikvirus en zodra je hiermee aan gestoken bent is de honger naar nieuwe bestemmingen nooit helemaal te stoppen. In de Filipijnen hebben we dus zowel de travelbug als het duikvirus mooi kunnen combineren en hebben we al werkende erg veel van het land gezien.

Ik vind het geweldig om reisverhalen te lezen van mensen zodat ik me kan inleven in het land en de avonturen.
IHier op het forum hoop ik behalve me te vermaken met alle verhalen etc, me nuttig te kunnen maken als Thailand en duik vraagbaak. Mocht je vragen hebben over Thailand of reizen in het algemeen of duiken (zowel in Thailand als elders in de wereld of algemene duikvragen) dan ben ik bereid om je voorzien van inside informatie en tips.

Groetjes,

Ties
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''

Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Welkom op het forum Ties.
Je zal het hier vast wel naar je zin hebben...

Groeten,
Ellen
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc »

Tjeempie Ties, dat is me al niet wat...gratis stroopwafels ;)
Haha, nee hoor, mooi verhaal :)
Welkom!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Een erg leuk verhaal en ik heb net een kijkje genomen op de website. ^O^ Welkom hier als actief deelnemer op het forum.
bolletjeom
Reisexpert

Hi Ties

Welkom op het forum!!!
Ik ga later op de dag (als ik meer tijd heb) even je mail beantwoorden ;)

Mensen, er komt ook een lekker stukje tekst over duiken in Thailand van Ties' hand dat al een tijd op de site staat. Als ik de foto's toegevoegd heb ( :@ ) zal ik hier een link plaatsen.
@Ties. De reden dat je naam niet meer bij het artikel staat komt door dat we over zijn gegaan naar een nieuwe site en jouw account waarschijnlijk toen niet meer actief was en je naam dus weggevallen is. Ik zal eens kijken hoe we die weer bij dat artikel kunnen krijgen.

Leuk dat je actief aan de slag gaat op het forum! We kunnen altijd meer experts gebruiken ^O^
Zit Moira nog bij jullie? Of is die weer op pad?
Smartties
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Smartties »

Heyhey,

Ehh expert is een groot woord hoor maar ik zal mn best doen.

Moira & Joost zijn toevallig afgelopen 8 weken weer hier geweest maar zijn nu in Kuala Lumpur om een nieuw paspoort te halen.
Ze komen weer terug over 2 weken om de aanvraag voor hun NZ verblijfsvergunning af te wachten.

Groetjes,

Ties
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''

Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Plaats reactie