Goedemiddag reizigers!
De naam is Marcel en ik ben 21 lentes jong. Ik woon bij mijn scheppers in Roosendaal. Vorige maand heb ik mijn opleiding Logistiek & Economie afgerond en nu ben ik zoekende naar werk. Mijn hobbies zijn onder andere fitness, hardlopen en festivals bezoeken. Festivals als Defqon, Decibel, Lowlands en Trance Energy.. Om maar wat op te noemen! Een andere hobby van mij is persoonlijke ontwikkeling, heb er ook een aantal boeken over en ik vind dit reuze interessant.
Volgend jaar wil ik in mijn eentje backpacken in Australie. Dit lijkt me een enorm vette ervaring op zich, maar ook qua persoonlijke ontwikkeling is het een enorme sprong! Ik ben van nature iemand die al het plannen en regelen aan iemand anders overlaat. De ideeen heb ik wel, alleen worden ze niet door mij zelf uitgevoerd. Dit merk o.a. wel in mijn vriendengroep. Deze reis zal daar waarschijnlijk wel verandering in brengen.. It's all up to me!
Mijn plan is om nu een klein jaartje nog wat extra geld bij elkaar te sprokkelen. Rond september 2011 wil ik in het vliegtuig richting Down Under zitten! Tijdens mijn zoektocht naar een baan ben ik ook al de reis een beetje aan het plannen, wat dus gelijk de reden is waarom ik me hier heb aangemeld!
Het merendeel van de tijd zal ik een beetje rondsnuffelen en misschien hier en daar een vraag stellen. Mijn reizen hebben mij niet verder geleid dan Lloret, Mallorca en Malta. De kans is dus klein dat ik op dit moment veel toegevoegde waarde kan bieden bij het beantwoorden van vragen! Dat komt nog wel.
Greetz, Marcel