Ticket boeken Emirates

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Ticket boeken Emirates

Bericht door Moira »

Als je goed uitmikt kan het gebeuren dat je van Dubai-Sydney naar Auckland met de Airbus 380 gaat. Die is nieuw en heeft ontzettend veel beenruimte. Je kunt namelijk als je bij Emirates boekt zien wanneer de Airbus 380 vliegt voor de vervolg vlucht.

gr van Moira
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

wild-r0se schreef:
maarrreeh.. ik zie dat jij ook in Groningen woont 0_0
Jazeker, er gaat niets boven Groningen (oh wat flauw...)

Thanks voor de tip Moira, ik zal er eens op letten. Scheelt wel denk ik, beetje ruimte!
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Heb inmiddels de offerte van Tunafish al binnen. Ze komen met precies hetzelfde ticket, allemaal vluchten van Emirates, precies dezelfde route, het is alleen ongeveer 50 euro duurder dan bij Emirates zelf. Weet iemand of er voordelen zitten aan boeken bij Tunafish? Zo niet, dan ga ik natuurlijk voor Emirates!
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Check wel de wisselkoers. Ik heb 2 weken geleden bij Emirates een ticket geboekt, en kwam erachter dat hun omrekenkoers op een oude koers gebaseerd was. Het was een ticket van China naar Amsterdam, en het bedrag stond in lokale valuta. Omrekenkoers was 100euro goedkoper dan de werkelijke koers, kwalijke zaak maar zag het op tijd. Enfin, uiteindelijk alsnog besteld want was alsnog goedkoper dan andere airlines.
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Dexter schreef:Check wel de wisselkoers. Ik heb 2 weken geleden bij Emirates een ticket geboekt, en kwam erachter dat hun omrekenkoers op een oude koers gebaseerd was. Het was een ticket van China naar Amsterdam, en het bedrag stond in lokale valuta. Omrekenkoers was 100euro goedkoper dan de werkelijke koers, kwalijke zaak maar zag het op tijd. Enfin, uiteindelijk alsnog besteld want was alsnog goedkoper dan andere airlines.
Wat maf! Maar bij mij laten ze het bedrag gewoon in euros zien, dus ik weet niet wat de prijs in andere valuta is...
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Oh je can de valuta veranderen... als ik de site vraag om de United Arab Emirates Dirham en dat bedrag voer ik in in een online currency converter dan is het inderdaad wel wat minder in euro's dan ze voor het ticket vragen. Het scheelt gelukkig maar 24 euro en het ticket blijft goedkoper dan alles wat ik tot nu toe gezien heb. Wel maf hoor!
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Apart ja :) Het ligt eraan denk ik wat je vertrekpunt is, als dat Amsterdam is krijg je prijs in euro. Ik heb China dus dan krijg je, blijkbaar, de prijs in Chinese Yuan.
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

Marije schreef:
wild-r0se schreef:
haha flauw issie wel ja, maar het klopt :D jij morgen in Grunn te vindn of blijf j thuis?
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

wild-r0se schreef:
Marije schreef:
wild-r0se schreef:
haha flauw issie wel ja, maar het klopt :D jij morgen in Grunn te vindn of blijf j thuis?
??? Thuis = Groningen! Oh of bedoel je waar ik 't voetbal ga kijken? Denk ik een kroegje ergens in de stad!
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

t kon ook IN huis wezn :P Maar de kroegjes zijn leuk ja :D vooral de Poelestraat!!
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ik heb dus uiteindelijk geboekt via Tunafish, maar dan wel de vluchten van Emiates. Een paar weken na boeken kreeg ik 'n bericht dat mijn vlucht veranderd was: ipv 2 uur moet ik nu 10 uur wachten in Dubai. Kom rond 00.00 aan en mijn volgende vlucht gaat om 10.15 de volgende morgen. Balen dus! Een hele nacht op het vliegveld, getver... Dus ik Emirates mailen of ze ook een hotel konden regelen (want had wel eens gehoord dat dat kan), blijkt dat ze dat al gedaan hebben. Super toch? Of is dit heel normaal?
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Oh wacht, ik zie nu pas dat dat ook gewoon op hun site staat...
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik geloof dat het wel normaal is als de vlucht verandering betekend dat je een nacht moet blijven.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc »

Ik loop bij elke site waar je kunt boeken tegen de 12 maanden vanaf nu limiet aan. Erg irritant.
Tunafish heeft dat geloof ik niet maar ik doe het liever zonder middleman :)
Eens kijken wat Emirates te melden heeft :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:ik geloof dat het wel normaal is als de vlucht verandering betekend dat je een nacht moet blijven.
Als je meer dan twee weken voor vertrek aankondigen dat de vlucht verandert, dan hoeven ze deze service niet te verlenen - je hebt dan nl GEEN VERTRAGING. Zo heb ik ooit 7 uur langer op Parijs gehangen omdat die *%^&^#&* van Air France dingen hadden gewijzigd. 8)7 En met die heerlijke wachttijden van CHG kun je ook niet ff wat anders doen/de stad in gaan -O-
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie