Ticket boeken Emirates
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Ticket boeken Emirates
Als je goed uitmikt kan het gebeuren dat je van Dubai-Sydney naar Auckland met de Airbus 380 gaat. Die is nieuw en heeft ontzettend veel beenruimte. Je kunt namelijk als je bij Emirates boekt zien wanneer de Airbus 380 vliegt voor de vervolg vlucht.
gr van Moira
gr van Moira
Jazeker, er gaat niets boven Groningen (oh wat flauw...)wild-r0se schreef:
maarrreeh.. ik zie dat jij ook in Groningen woont
Thanks voor de tip Moira, ik zal er eens op letten. Scheelt wel denk ik, beetje ruimte!
Heb inmiddels de offerte van Tunafish al binnen. Ze komen met precies hetzelfde ticket, allemaal vluchten van Emirates, precies dezelfde route, het is alleen ongeveer 50 euro duurder dan bij Emirates zelf. Weet iemand of er voordelen zitten aan boeken bij Tunafish? Zo niet, dan ga ik natuurlijk voor Emirates!
Check wel de wisselkoers. Ik heb 2 weken geleden bij Emirates een ticket geboekt, en kwam erachter dat hun omrekenkoers op een oude koers gebaseerd was. Het was een ticket van China naar Amsterdam, en het bedrag stond in lokale valuta. Omrekenkoers was 100euro goedkoper dan de werkelijke koers, kwalijke zaak maar zag het op tijd. Enfin, uiteindelijk alsnog besteld want was alsnog goedkoper dan andere airlines.
Wat maf! Maar bij mij laten ze het bedrag gewoon in euros zien, dus ik weet niet wat de prijs in andere valuta is...Dexter schreef:Check wel de wisselkoers. Ik heb 2 weken geleden bij Emirates een ticket geboekt, en kwam erachter dat hun omrekenkoers op een oude koers gebaseerd was. Het was een ticket van China naar Amsterdam, en het bedrag stond in lokale valuta. Omrekenkoers was 100euro goedkoper dan de werkelijke koers, kwalijke zaak maar zag het op tijd. Enfin, uiteindelijk alsnog besteld want was alsnog goedkoper dan andere airlines.
Oh je can de valuta veranderen... als ik de site vraag om de United Arab Emirates Dirham en dat bedrag voer ik in in een online currency converter dan is het inderdaad wel wat minder in euro's dan ze voor het ticket vragen. Het scheelt gelukkig maar 24 euro en het ticket blijft goedkoper dan alles wat ik tot nu toe gezien heb. Wel maf hoor!
Apart ja
Het ligt eraan denk ik wat je vertrekpunt is, als dat Amsterdam is krijg je prijs in euro. Ik heb China dus dan krijg je, blijkbaar, de prijs in Chinese Yuan.

haha flauw issie wel ja, maar het kloptMarije schreef:Jazeker, er gaat niets boven Groningen (oh wat flauw...)wild-r0se schreef:
maarrreeh.. ik zie dat jij ook in Groningen woont

??? Thuis = Groningen! Oh of bedoel je waar ik 't voetbal ga kijken? Denk ik een kroegje ergens in de stad!wild-r0se schreef:haha flauw issie wel ja, maar het kloptMarije schreef:Jazeker, er gaat niets boven Groningen (oh wat flauw...)wild-r0se schreef:
maarrreeh.. ik zie dat jij ook in Groningen woontjij morgen in Grunn te vindn of blijf j thuis?
t kon ook IN huis wezn
Maar de kroegjes zijn leuk ja
vooral de Poelestraat!!

Ik heb dus uiteindelijk geboekt via Tunafish, maar dan wel de vluchten van Emiates. Een paar weken na boeken kreeg ik 'n bericht dat mijn vlucht veranderd was: ipv 2 uur moet ik nu 10 uur wachten in Dubai. Kom rond 00.00 aan en mijn volgende vlucht gaat om 10.15 de volgende morgen. Balen dus! Een hele nacht op het vliegveld, getver... Dus ik Emirates mailen of ze ook een hotel konden regelen (want had wel eens gehoord dat dat kan), blijkt dat ze dat al gedaan hebben. Super toch? Of is dit heel normaal?
Oh wacht, ik zie nu pas dat dat ook gewoon op hun site staat...
- bolletjeom
- Reisexpert
ik geloof dat het wel normaal is als de vlucht verandering betekend dat je een nacht moet blijven.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik loop bij elke site waar je kunt boeken tegen de 12 maanden vanaf nu limiet aan. Erg irritant.
Tunafish heeft dat geloof ik niet maar ik doe het liever zonder middleman
Eens kijken wat Emirates te melden heeft
Tunafish heeft dat geloof ik niet maar ik doe het liever zonder middleman

Eens kijken wat Emirates te melden heeft

Als je meer dan twee weken voor vertrek aankondigen dat de vlucht verandert, dan hoeven ze deze service niet te verlenen - je hebt dan nl GEEN VERTRAGING. Zo heb ik ooit 7 uur langer op Parijs gehangen omdat die *%^&^#&* van Air France dingen hadden gewijzigd.bolletjeom schreef:ik geloof dat het wel normaal is als de vlucht verandering betekend dat je een nacht moet blijven.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie