jouw favoriete bestemming???

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: jouw favoriete bestemming???

Bericht door Globeskater »

lastige vraag favo bestemming, elke bestemming heeft toch wel iets bijzonders..

als ik een top 3 zou moeten maken dan denk ik:
1. Nepal
2. Noorwegen
3. Montenegro

ik denk eigenlijk dat als ik nog eens terug zou gaan en de bergen in zou kunnen in Nepal dat die nog steviger op 1 zou komen te staan.. landen op mijn wensenlijstje zijn Cuba, Japan, Taiwan en nog vele andere landen ;)
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

Ik sluit me aan bij tikva als het gaat om Laos; daar ook veruit de vriendelijkste mensen ontmoet.

Vorig jaar onverwacht naar Panama gegaan; staat in 1 klap bovenaan als het gaat om natuurpracht, zo verschrikkelijk mooi daar!

Maar uiteindelijk moet ik denk ik India en Marokko bovenaan zetten omdat de eerste het meeste indruk/impact heeft gemaakt en de tweede blijf ik maar terugkomen.

Bovenaan mn lijstje om nog te bezoeken staat Sumatra; en daar ga ik over twee maanden heen *O*
amassakoul
Travel is life
Reiziger

Bericht door Travel is life »

De mooiste landen zijn voor mij:
1. Noorwegen. Prachtige natuur en zo puur.
2. Peru, ook prachtig natuur. Cultuur is kleurrijk en mooi.

Landen die ik nog wil bezoeken zijn:
1. Argentinië, cultuur en mooie landschap.
2. Kazachstan, een vriendin van mij woont er, grote ongerepte natuur en bergen.

Ik hou wel van bergen denk ik, zo te zien. Nederland is plat en bergen daartegen zijn spectaculair :D
Reizen maakt je rijk.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

heb niet zozeer landen waar ik naar terug wil, maar eerder momenten en fijne plekjes.
*Meer van Egridir in Turkije.
*Khao sok NP in Thailand. op die 3 dagen dat wij er waren niemand te bespeuren, behalve de 6 anderen op ons bootje en in onze accomodatie.
*Een busritje /treinrit in Azië
*zwemmen met een schildpad in Indonesië
*zelf je potje koken in een eetstalletje op Java met een tof Indisch koppel (die ondertussen mailvrienden zijn geworden, en eind deze maand naar Belgie komen voor 1 jarig werkcontract...joepie!! )

De landen waar ik heel graag naartoe wil, doen we lekker volgend jaar... dus heb weer iets om dit jaar op te teren.
L-a-u-r-a
Reiziger

Bericht door L-a-u-r-a »

Mijn topbestemming was toch wel Myanmar; ongelooflijk vriendelijke mensen, schitterende natuur, adembenemende stranden. Verder India en Laos.

Bovenaan mijn lijstje staat Mozambique (en dat komt goed uit, daar ga ik volgende maand heen ^O^ ) en verder nog een heleboel...
Plaats reactie