Ook een positief bericht over de Camel Fair. Ben er in 2009 geweest en ook al was het meer leeg op dat moment (wat een heel raar gezicht is), ik vond de fair wel de moeite waard. Ik heb in een hotelletje geslapen, zal eens kijken of ik de naam nog kan vinden, het was een stuk van de hoofdweg af. Kom ik later op terug.
Anyway, ja, inderdaad, het is druk, er zijn veel verkopers, maar ik vond het ook amusant. Heel erg veel kamelen (als het gaat schemeren, dan is het tijd om de markt op te lopen, blijf dan niet hangen bij de kamelen, paarden etc.). Ik zou dan ook niet snel aanraden om in een tent te gaan slapen daar. Maar ja, ik ben misscien voorzichtig, ik ga ook niet naar de Kumbh Mela om dezelfde reden, teveel mensen en teveel mensen die nooit westerlingen zien idd. Dat is ok wel weer de charme. Je kunt er heel goed leren onderhandelen (de vuistregel de helft is genoeg, want het kost een derde kun je best wat ruimer opvatten in die periode, kijk maar eens waar je uitkomt

). Als mensen van jouw een foto nemen, kun je dat dus ook van hen doen.Er zijn ook veel Indiase toeristen dan, maakt het ook wel weer leuk hoor. Alleen ja, de restaurants, bussen ernaartoe en vandaan, de hotels zijn druk.
Ik vond het leuk om zo'n klein rustig dorpje in zo'n staat van buzzle te zien (sorry, geen NL woord voor).Dus weet waar je aan begint en geniet van de aandacht, maak er iets positiefs van (Kodak momentje

) en erger je niet te veel aan het gedrang (of blijf er weg).
Janine