Mijn naam is Eline en ben alweer 19 jaartjes oud.
Ik vertrek 17 maart voor 2,5 maand naar Australië met twee vriendinnen.
We hebben een overstap op Heatrow airport en een stop in Bangkok voor 3 dagen. (op de heen weg)
We vliegen met Quantas, vandaar de overstap in Engeland.
Nu is er toch wel een klein puntje waar ik wat info over zou willen hebben. En heb het niet kunnen vinden hier op de site met de zoekfunctie.
17 maart (maandag) vliegen wij om 07.25 am naar Londen Heathrow en komen daar (plaatselijke tijd) om 07.45 am aan. Allemaal heel keurig maar nu komt het...
Ons volgende vliegtuig richting Bangkok zal vertrekken van Heathrow airport om 21.45 pm!!! (plaatselijke tijd) dat is om precies te zijn 14 uur wachttijd. :shock:
Nu zijn de ouders, van een van de vriendinnen die meegaan, van de zomer 3 weken naar Australie geweest en vlogen ook met Quantas. Zij vertelden ons dat Heathrow airport een vreselijk vliegveld is om te wachten. En al helemaal voor 14 uur.
Nu heeft mijn vader verteld dat je met de 'underground' vrij gemakkelijk in Londen terecht kunt komen.
- Is dit waar?
- Zo ja, hoe werkt dit met je baggage
- Moet je weer uitchecken en vervolgens op tijd inchecken?
- Waar laat je je baggage als je uitchecked? Backpack tas is nou niet zo relaxed wandelen.

we hebben dan ruim de tijd om wat te wandelen in Londen en tijd om ergens wat te eten (middag en avond) voor we 11 uur het vliegtuig in gaan richting Bangkok.
Ik hoop dat men hier ervaring mee heeft en mij uit de brand kan helpen.