Op Kah San Road heb ik vaak genoeg een taxi gepakt; om idd bij Siam Square te komen of het treinstation. Aan de kant van het politiegebouw en dan NOOIT een taxi die stilstaat; die zijn idd overpriced; maar eentje die langs komt rijden. Altijd meter, de enkele die weigert; taxi's genoeg. Voor rond de 60 baht zit je idd bij Siam of het treinstation. Geen tuktuk die je zo goedkoop kan vinden. Enkel bussen zijn goedkoper en idd, die zijn helemaal niet zo lastig

Om nog een mooi reisverhaal toe te voegen:
The Dutch Auction in de praktijk:
Ik zat mijn eerste keer in Bangkok in een hostel in Sukhumvit (vlakbij Sky train; erg handig, behalve s'nachts) en ging van Kah San Road terug. Natuurlijk flinke prijzen omdat het nacht was. Alle chauffeurs stonden aan het einde van de straat en welke je ook vroeg: 500. Op een gegeven moment ging ik temidden van die chauffeurs staan, klom op een verhoginkje, en riep: wie wil me daarheen brengen? Iedereen roepen: ja... Ik zei voor hoeveel? ja, 500 zeiden er een paar. En toen zei iemand 400... en de rest deed mee; ja, ik ook 400; mooie taxi; geen tuktuk; een ander riep: 300... etc.. uiteindelijk ben ik voor 200 gebracht... I love the Dutch Auction