Handige reisgadgets
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Handige reisgadgets
hier een leuke gadget die helaas nog niet te koop is'
plattegrond in een zakje
plattegrond in een zakje
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik ben ook fan van de spork en had die bij me voor salades, joghurt en dat soort dingen. Even afvegen, of afspoelen. Daarna deed in het in zo'n ziplock zakje om het ding zo schoon mogelijk te bewaren.
Ik zag bij een outdoor winkel ook een soort bakje dat plat een 'bord' was en als je het uittrok dus een bakje. Aangezien ik niet ging kamperen, heb ik het niet meegenomen, maar kan me voorstellen dat het handig kan zijn (zie hier: http://www.bever.nl/img/gd/artikelen/17 ... 1_main.jpg)
Ook ik draag zo'n moneybelt bijna altijd. Soms in mijn rugzak, maar meestal gewoon op mijn lijf. Dan inderdaad wel e.e.a. in een ziplock als het heel warm is en je gaat zweten. Niet dat de inkt van je ticket doorlopen is of zo.
Ik zag bij een outdoor winkel ook een soort bakje dat plat een 'bord' was en als je het uittrok dus een bakje. Aangezien ik niet ging kamperen, heb ik het niet meegenomen, maar kan me voorstellen dat het handig kan zijn (zie hier: http://www.bever.nl/img/gd/artikelen/17 ... 1_main.jpg)
Ook ik draag zo'n moneybelt bijna altijd. Soms in mijn rugzak, maar meestal gewoon op mijn lijf. Dan inderdaad wel e.e.a. in een ziplock als het heel warm is en je gaat zweten. Niet dat de inkt van je ticket doorlopen is of zo.
- bolletjeom
- Reisexpert
en enig idee hoe ranzig een paspoort opdroogt als ie nat geworden is van zweet
een ziplock voor je spork is natuurlijk ook een goed idee! merci! ga hem gelijk inpakken ipv in dat zielige zakdoekje dat ik er nu omheen heb zitten.
Soms zijn de meest geniale tips echt té simpel voor woorden!

een ziplock voor je spork is natuurlijk ook een goed idee! merci! ga hem gelijk inpakken ipv in dat zielige zakdoekje dat ik er nu omheen heb zitten.
Soms zijn de meest geniale tips echt té simpel voor woorden!

Kennen jullie dit al?

heb hem gekocht, voor 7,95 ofzo, toen ik hem de 1e keer opende ging het onwijs stroef maar dat was na paar keer open dicht enzo goed. Er zit olie op dus het moest waarschijnlijk even gesmeerd worden. Vind hem nu al makkelijker als het schaartje dat in mijn zakmes zat (ben t ding kwijt
) en nog een voordeel, je kan hem bijv in je toilettas stoppen zonder bang te zijn dat iets geperforeerd wordt 

heb hem gekocht, voor 7,95 ofzo, toen ik hem de 1e keer opende ging het onwijs stroef maar dat was na paar keer open dicht enzo goed. Er zit olie op dus het moest waarschijnlijk even gesmeerd worden. Vind hem nu al makkelijker als het schaartje dat in mijn zakmes zat (ben t ding kwijt

- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb er zo een een keer gekocht in een apotheek in Ecuador omdat ik dringend een schaartje nodig had voor een eerstehulp akkefietje. toen had ik nog niet mijn fijne zakmes met fantastische schaar. Ik gebruik nu gewoon die op mijn zakmes. Ik geloof dat het vouwding nog wel in mijn ehbokit zit trouwens.
Ik heb dit schaartje toen voor €0,50 gekocht. Serieus! Dit soort zaken moet je eigenlijk niet in Nederland kopen. Je betaald gewoon al snel veel te veel. Aan de andere kant...als je er blij mee bent. Waarom niet!
Ik heb dit schaartje toen voor €0,50 gekocht. Serieus! Dit soort zaken moet je eigenlijk niet in Nederland kopen. Je betaald gewoon al snel veel te veel. Aan de andere kant...als je er blij mee bent. Waarom niet!
Ha, dat kaartje is lollig zeg!!
Dat schaartje lijkt me ook wel handig, maar ehm
is hij stevig genoeg om er je teennagels mee te knippen? 
Dat schaartje lijkt me ook wel handig, maar ehm

oohw... 50 cent is heeeeel wat beter als 7,95
:(
@ Marije: Ik heb het ff getest XD en ja het kan!

wild-r0se schreef:

géén probleem hoorMarije schreef:wild-r0se schreef:
@ Marije: Ik heb het ff getest XD en ja het kan!![]()
Whaha, super, dankjewel!

ohja! de slotjes van de IKEA zijn weer te koop

de vrijbuiter... de afzetters 
Ik was zonet bij de Perry, zie ik opeens dat hetzelfde schaartje voor maar 2,99 te koop is
heb bijna zin om dat schaartje te kopen en met die terug naar Roden te gaan om hem om te ruilen 

Ik was zonet bij de Perry, zie ik opeens dat hetzelfde schaartje voor maar 2,99 te koop is

- bolletjeom
- Reisexpert
tja, dat zal je uiteindelijk wel meer geld kosten....
Ach, snel vergeten en gewoon plezier hebben van het ding!
Ach, snel vergeten en gewoon plezier hebben van het ding!
- bolletjeom
- Reisexpert
Ok, deze moet je zien!!!
punt 1: wie komt op het idee???
punt 2: wie gaat dat dan ook nog eens uitvoeren?
Punt 3: en waarom zó ranzig?
Punt 4: Em wie gaat dit kopen
Onderbroek met remspoor voor je paspoort
http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reiswereld/ ... roek.dhtml
punt 1: wie komt op het idee???
punt 2: wie gaat dat dan ook nog eens uitvoeren?
Punt 3: en waarom zó ranzig?
Punt 4: Em wie gaat dit kopen
Onderbroek met remspoor voor je paspoort
http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reiswereld/ ... roek.dhtml
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Geniaal 

-
- Reisexpert
Super!
- LadyHeather
- Reisexpert
super grappig! ook erg leuk dat het AD het stukje van de site niet zo zorgvuldig vertaald heeft, haha. 
De orginele tekst (op de site waar naar gelinkt wordt) vind ik trouwens nog grappiger omdat ze niet expliciet noemen waar het over gaat...
vs het origineel:De onderbroek is slechts in één maat beschikbaar en je kan kiezen tussen een wit of een bruin exemplaar.
volgens mij hebben ze hem niet helemaal begrepen bij het ADOne size. Color: white (and brown).

De orginele tekst (op de site waar naar gelinkt wordt) vind ik trouwens nog grappiger omdat ze niet expliciet noemen waar het over gaat...
The "Underwear / Brief Safe" is an innovative diversion safe that can secure your cash, documents, and other small valuables from inquisitive eyes and thieving hands, both at home and when you're traveling. Items can be hidden right under their noses with these specially-designed briefs which contain a fly-accessed 4" x 10" secret compartment with Velcro closure and "special markings" on the lower rear portion. Leave the "Underwear / Brief Safe" in plain view in your laundry basket or washing machine at home, or in your suitcase in a hotel room - even the most hardened burglar or most curious snoop will "skid" to a screeching halt as soon as they see them. (Wouldn't you?) Made in USA. One size. Color: white (and brown).
Selalu mencari...