Landje mee pikken?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Landje mee pikken?
was er hier sprake van een pissing contest??? Ik was me er niet bewust van......maar ik kan staand plassen...dus kom maar op! 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny kijkt te veel TV denk ik. Gejatte grap van die Roemer...bolletjeom schreef:was er hier sprake van een pissing contest??? Ik was me er niet bewust van......maar ik kan staand plassen...dus kom maar op!

Jenny kijkt nooit TV.... Weet dus niet eens of het een compliment is om met Roemer vergeleken te worden, maar dat zal wel niet 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ga jij niet stemmen ofzo
.
Roemer (SP) beschuldigde Balkenende en Rutte van wedstrijdje verplassen tijdens RTL debat..........

Roemer (SP) beschuldigde Balkenende en Rutte van wedstrijdje verplassen tijdens RTL debat..........
Ik ga wel stemmen, maar ik mis de tijd om alle TV-debatten te bekijken. Ik heb dat gezegde van Roemer dan ook volledige gemist.
Overigens, volgens mij is de enige correct vertaling van de Amerikaanse uitdrukking 'pissing contest' in het Nederlans 'kijken wie de langste heeft'
Overigens, volgens mij is de enige correct vertaling van de Amerikaanse uitdrukking 'pissing contest' in het Nederlans 'kijken wie de langste heeft'

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Weer een voor mijn lijstje vaticaanstad
Maar je moest wel je paspoort laten zien en je tas ging door een controle. Net een echte grens.

Maar je moest wel je paspoort laten zien en je tas ging door een controle. Net een echte grens.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb de magische 50 bereikt
Al een tijdje trouwens maar dacht dat ik 49 stond. Was bij de laatste keer tellen San Marino vergeten
Soms vind ik het stiekem wel een beetje jammer dat ik al zoveel landen heb gezien want het wordt lastiger om dan door te stijgen. Ga zo een reis doen naar 3 landen...maar die zijn geen van drieën nieuw, toch een beetje jammer

Al een tijdje trouwens maar dacht dat ik 49 stond. Was bij de laatste keer tellen San Marino vergeten

Soms vind ik het stiekem wel een beetje jammer dat ik al zoveel landen heb gezien want het wordt lastiger om dan door te stijgen. Ga zo een reis doen naar 3 landen...maar die zijn geen van drieën nieuw, toch een beetje jammer

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Sommige landen zijn wel leuk voor zo'n kaartje heJenny schreef:Europa: 26
Azie: 15
Afrika: 5
Nepal komt er deze zomer bij, en Tibet al is dat officieel geen land.
En bij deze een kaartje:

Wow gefeliciteerd hoor.bolletjeom schreef:ik heb de magische 50 bereikt![]()
![]()
![]()

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY