boot

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Jenny
Reisexpert

Re: boot

Bericht door Jenny »

Laatst gebumpt door hjhan op 31 mei 2010 03:02
Wat is dit? :?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Jenny schreef:
Bump: een korte inhoudsloze post om een onderwerp die in de vergetelheid is geraakt terug in de aandacht te brengen (BUMP staat voor Bring up my post) c_/
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

vrij bizar is ook mijn laaste post. die staat op vandaag maar die heb ik dus absouluut niet vandaag geschreven!! die is van november ofzo!!
hoe kan het dat de datum in mijn bericht verandert is?????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik weet wel wat een 'bump' is, maar ik weet niet hoe je op dit forum andermans berichten kan bumpen?!?!
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Jenny schreef:
Maar vooral, waar staat dat?
Jenny
Reisexpert

Re: bangkok naar nederland per boot

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:De reden dat je geen antwoord krijgt is omdat we hier het antwoord niet weten. En die flauwe antwoorden....dat is helaas inderdaad het Nederland van nu. Het schijnt leuk te zijn om zo scherp mogelijk uit de hoek te komen en mensen af te kraken om de lachers op de hand te krijgen.

Wat betreft een boot. Ik heb voor je gegoogeld en niets gevonden. Dingen als bootroutes kunnen pas bestaan als er voldoende mensen zijn die zo'n tocht willen maken. Zo werkt dat in de markteconomie. Zo worden er ook vluchten geschrapt op routes waar niet voldoende intresse voor is.
Er zijn nu eenmaal heel weinig mensen die zo'n lange tocht met de boot willen maken. Zeker omdat reizen met de boot vele malen duurder is dan met het vliegtuig.
Will schreef:
Jenny schreef:
Maar vooral, waar staat dat?
Het STOND onder het bericht van Rudi wat ik hierboven gequote heb. Het staat er echter niet meer :? Wel is de datum van het bericht veranderd van iets in het verleden naar vannacht.
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Dan is het helemaal vreemd :-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik denk dat het bericht gebumd door de topic starter. Als het goed is hebben gebruikers onderaan een "bump" knopje staan. Bij mij staat die er niet. Maar op mijn ontwikkel omgeving zie ik hem ook wel eens staan. Geen idee wat precies de criteria is :)Als je daar op drukt zou de laatste post wel eens van datum kunnen veranderen.
Plaats reactie