boot
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: bangkok naar nederland per boot
ik heb even gezocht met de zoekwoorden "cruise" en "Azie" en ook Thailand en Bangkok.
Ik kom voornamelijk uit op riviercruises in Thailand en een rondje Azie met de Holland America lijn.
Wanneer je van azie naar Europa wilt zit je al snel vast aan een "wereldcruise" zoals ik het tot nu toe zie.
Ik kom voornamelijk uit op riviercruises in Thailand en een rondje Azie met de Holland America lijn.
Wanneer je van azie naar Europa wilt zit je al snel vast aan een "wereldcruise" zoals ik het tot nu toe zie.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Je wilt per boot om je kinderen iets te laten zien van de wereld
Haha, alleen maar water, interessant!

erg leuk! antwoord , Heb je ook kinderen? ik vond het niet leuk om dit bericht te ontv ik had iets anders verwacht je woond zeker in nederland zijn de nederlanders nog steeds zo leed vermaak?
nee vooral dexter is zo
ik heb helaas geen info voor je maar het lijkt me zeker de moeite waard dit uit te zoeken

Is dit niet gewoon Seeker die ons aan fucken is?!
Ja, want 3 pubers vinden het idd heeeel leuk om een paar weken op een schip op open zee te varenestelle schreef:nee vooral dexter is zoik heb helaas geen info voor je maar het lijkt me zeker de moeite waard dit uit te zoeken

Ik zou het als puber leuk vinden, t is in elk geval leerzamer dan wolkjes of stewardessen kijken. Misschien kom je nog wat zeedieren tegen en wie weet waar de eventuele boot verder stopt. Ben wel benieuwd of je wat gaat vinden, kan je ons dat laten weten?
ALLE BEDANKT VOOR JULLIE REATIE die goed bedoeld zijn
tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen wat ik niet begrijp moet je dan altijd met het vliegtuig?
als men met de boot wil dan komt er commetaar dat is ook onbegrijperlijk !
is het zo raar? en vreemd! wat is er vreemd aan legt het mij maar eens uit
of zijn dat mensen die zelf graag vliegen
dan wil ik iemand weten die niet gaat vliegen maar met de boot wil gaan naar een anderland
heeft hij of zij het zelfde probleem om geen andwoord tekrijgen?
ik bedoel een gewoon andwoord geen nederlandse andwoord dat is meestal dubbel zinnig leuk! is dat echt hollands
wat is er toch in nederland gebeurt na die 20 jaar dat ik nu terug moet en wil met de kinderen geef daar gewoon andwoord op als men geen andwoord weet zeg gewoon ik weet het niet bedankt han

tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen wat ik niet begrijp moet je dan altijd met het vliegtuig?
als men met de boot wil dan komt er commetaar dat is ook onbegrijperlijk !

is het zo raar? en vreemd! wat is er vreemd aan legt het mij maar eens uit
of zijn dat mensen die zelf graag vliegen
dan wil ik iemand weten die niet gaat vliegen maar met de boot wil gaan naar een anderland
heeft hij of zij het zelfde probleem om geen andwoord tekrijgen?
ik bedoel een gewoon andwoord geen nederlandse andwoord dat is meestal dubbel zinnig leuk! is dat echt hollands
wat is er toch in nederland gebeurt na die 20 jaar dat ik nu terug moet en wil met de kinderen geef daar gewoon andwoord op als men geen andwoord weet zeg gewoon ik weet het niet bedankt han
Raar andtwoord hoor
.

Ik denk dat je geen serieus antwoord hierop krijgt, omdat men hier niks weet over een boot van bangkok naar nederland. Ik ook niet. Misschien komt er nog iemand langs die wel wat weet, maar als ik jou was zou ik het ergens anders proberen. Voorlopig alleen sarcasme hier
Welkom terug in Nederland 
Als je hier wat vraagt of zegt schijn je een 'normaal' plan te moeten hebben en het in correcte woorden te moeten opschrijven en uitgebreid te onderbouwen, wil je normale reacties krijgen.
Heb je al bij een haven geinformeerd?
Laatst las ik een topic over dat je soms wel eens met een zeilboot mee zou kunnen. Misschien heb je daar wat opties?

Als je hier wat vraagt of zegt schijn je een 'normaal' plan te moeten hebben en het in correcte woorden te moeten opschrijven en uitgebreid te onderbouwen, wil je normale reacties krijgen.
Heb je al bij een haven geinformeerd?
Laatst las ik een topic over dat je soms wel eens met een zeilboot mee zou kunnen. Misschien heb je daar wat opties?
Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat voor antwoord ik geef! Als het je niet bevalt steek zelf maar eens de handen uit je mouwen en zoek via google of ga naar een reisorganisatie. En ja, Nederland is gigantisch veranderd de laatste 20 jaar, bereid je dus psychisch maar goed voor. Hier niet alleen maar glimlachende jaknikkers maar echt waar, zelfs mensen die je durven tegenspreken. Oei!hjhan schreef: ik bedoel een gewoon andwoord geen nederlandse andwoord dat is meestal dubbel zinnig leuk! is dat echt hollands
Heeft ook wel weer voordelen. Die Thai moet je eerst gruwelijk beledigen als je van zo'n nepsmile af wilt komen. Is extra werk
.

- bolletjeom
- Reisexpert
De reden dat je geen antwoord krijgt is omdat we hier het antwoord niet weten. En die flauwe antwoorden....dat is helaas inderdaad het Nederland van nu. Het schijnt leuk te zijn om zo scherp mogelijk uit de hoek te komen en mensen af te kraken om de lachers op de hand te krijgen.
Wat betreft een boot. Ik heb voor je gegoogeld en niets gevonden. Dingen als bootroutes kunnen pas bestaan als er voldoende mensen zijn die zo'n tocht willen maken. Zo werkt dat in de markteconomie. Zo worden er ook vluchten geschrapt op routes waar niet voldoende intresse voor is.
Er zijn nu eenmaal heel weinig mensen die zo'n lange tocht met de boot willen maken. Zeker omdat reizen met de boot vele malen duurder is dan met het vliegtuig.
Wat betreft een boot. Ik heb voor je gegoogeld en niets gevonden. Dingen als bootroutes kunnen pas bestaan als er voldoende mensen zijn die zo'n tocht willen maken. Zo werkt dat in de markteconomie. Zo worden er ook vluchten geschrapt op routes waar niet voldoende intresse voor is.
Er zijn nu eenmaal heel weinig mensen die zo'n lange tocht met de boot willen maken. Zeker omdat reizen met de boot vele malen duurder is dan met het vliegtuig.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl