Ik zit vast aan 21 of 22 juli + 4 weken. Dat wordt bij diezelfde Supersaver dan 1208€.
Maar toch heel erg bedankt voor het meezoeken hoor.
Dit maakt het toch wat lastiger. Santa Cruz is een grote stad (oost, richting Brazilie), in Beni ligt oa Rurrenabaque (waar veel mensen jungle en pampa tours doen). Tarija en Chuquisaca liggen in het Zuiden....zou je net geen last van hebben als je de Salar tour in Uyuni doet...Bolivië wordt al enkele dagen opgeschud door een vlaag van geweld in vijf regio's (Santa Cruz, Pando, Beni, Tarija en Chuquisaca). De opstand wordt gesteund door de liberale oppositie.
Dat klopt, maar volgens mij alleen in Santa Cruz:bolletjeom schreef:er waren anders, volgens de kranten, flinke onlusten met gewonden in de grote steden
Er zijn wel ook demonstraties in La Paz enzo. Lijkt me niet geweldig om nu in Bolivia te zitten. Ook al zit je in een rustige buurt: er is denk ik ook een flink risico dat je vast komt te zitten. Ik kon vorig jaar ook al een keer niet weg met de bus vanwege wegblokkades, en dat zal er nu niet beter op zijn geworden....Agenten en soldaten vluchten
Aanhangers van de Autonomiebeweging in de stad Santa Cruz 900 kilometer ten oosten van La Paz verdreven politieagenten en soldaten, die de regionale belastingsdienst moesten bewaken. De agenten vluchtten voor de overmacht de daken op, andere ambtenaren werden door de menigte afgeranseld, zo berichtten de nationale media. Soortgelijke ontwikkelingen werden ook uit de andere oppositionele regio's Tarija, Beni en Pando gemeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten