Asociaal gedrag in het vliegtuig, waar stoor jij je aan?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Asociaal gedrag in het vliegtuig, waar stoor jij je aan?

Bericht door bolletjeom »

ook helemaal mee eens! mag ik ook in jullie rijtje zitten????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Jenny schreef:
Will schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit aan mijn stoel geprutst. Niet omdat ik niet weet hoe dat moet ( ;) ) , maar gewoon omdat ik het zelf vervelend vind als iemand voor mij dat doet. En ik ben van het principe: wat je niet graag hebt, moet je ook zelf niet doen :)
helemaal mee eens! mag ik achter je zitten?
Geen probleem :-)

Ik ben trouwens vergeten te zeggen dat ik er helemaal geen probleem mee heb om rechtop zittend te slapen. Dat zal er ook wel iets mee te maken hebben :-)
bolletjeom
Reisexpert

ik zet hem wel ietsje naar achter maar als ik de stoel plat gooi zit/lig ik slechter dan wanneer ik zo goed al rechtop zit
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Seeker schreef:Die tray met eten past zich aan, dus het is niet zo probleem als je de stoel stukje naar achter zet als er wat op staat, die tray is zo gemaakt dat die zich aanpast, dus zo kun je ook gewoon eten als de persoon voor je de stoel naar achter heeft.

Overigens ik ben altijd plots wakker als ik ruik dat ze weer wat uit gaan delen, want ik wil geen enkele maaltijd overslaan, slaap tekort okay, maar niet eten tekort tijdens vliegen.
Wat een domme opmerking! Je bent op dreef vandaag met het verzamelen van negatief karma en berichten die verwijderd worden.

De tray past zich aan en gaat omlaag, soms zover dat een flesje water wat eropstaat om valt. Of zover dat de tray steunt op de te lange benen van de persoon achter je, zodat deze gaat hellen en dingen eraf glijden. Mijn stoel staat altijd recht, dus soms als tijdens het eten een stoel naar achter komt raakt deze bijkans mijn gezicht. Vreemd genoeg wordt mijn eetlust dan snel minder!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Seeker

Bericht door Seeker »

Jenny schreef:
Seeker schreef:Die tray met eten past zich aan, dus het is niet zo probleem als je de stoel stukje naar achter zet als er wat op staat, die tray is zo gemaakt dat die zich aanpast, dus zo kun je ook gewoon eten als de persoon voor je de stoel naar achter heeft.

Overigens ik ben altijd plots wakker als ik ruik dat ze weer wat uit gaan delen, want ik wil geen enkele maaltijd overslaan, slaap tekort okay, maar niet eten tekort tijdens vliegen.
Wat een domme opmerking! Je bent op dreef vandaag met het verzamelen van negatief karma en berichten die verwijderd worden.

De tray past zich aan en gaat omlaag, soms zover dat een flesje water wat eropstaat om valt. Of zover dat de tray steunt op de te lange benen van de persoon achter je, zodat deze gaat hellen en dingen eraf glijden. Mijn stoel staat altijd recht, dus soms als tijdens het eten een stoel naar achter komt raakt deze bijkans mijn gezicht. Vreemd genoeg wordt mijn eetlust dan snel minder!
Jou opmerking is veel dommer, wat jammer dat ik je er geen negatieve karma voor kan geven, die tray of hoe je ook noemt blijft altijd plat dus je eten zal er in iedere geval niet afvallen. Als mijn berichten verwijderd wordt toont het alleen dat mensen niet willen dat ik mijn mening verkondig, terwijl er wel duidelijk naar gevraagd worden.

Dus kijk lekker naar je zelf zeg inplaats mijn opmerking dom te noemen. Zal mij verder niks boeien als hier een beleid is dat eerder lijkt op dictatuur dan een democratische beleid, ik deins op internet echt niet terug om mijn mening te uiten, laat ze maar lekker mijn berichten verwijderen, ik lig er niet zo wakker van }) .
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Zoals ik hierboven al schreef: de tray blijft NIET plat want daar zitten mijn benen! Dat heb je als je lang bent...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Meestal blijft het tafeltje inderdaad wel op z'n plaats, dat is het probleem niet. Maar de spullen op het tafeltje hebben met de rugleuning helemaal achterover ineens een stuk minder ruimte, en het eet sowieso niet zo lekker met een hoofdsteun vlak voor je neus. En is het nu echt zo erg even een kwartiertje overeind te moeten zitten?
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:ik vind het ook absoluut overbodig om een stoel plat te gooien.
gooi hem zelf eigenlijk nooit helemaal plat. vind ik asociaal naar degene achter me. en ZEKER niet als die nog een tray met eten op hun blad hebben staan. hoe onconfortabel is het nu om een half uurtje rechtop te zitten?
- Helemaal eens. Ik pak die leuning dan en knal hem gelijk weer naar voren (dat kan echt hoor :-)) _O-
- Jankende kinderen. Echt een ramp.
- Dikzakken die daardoor het recht denken te hebben om die kwabben ook nog eens tegen jou aan te mogen hangen.Gatver!
- Mensen die veel te veel handbagage meenemen en dan jouw spullen dan ook nog eens gaan zitten aanstampen! De eerste die op die manier mijn zonnebril mocht slopen krijgt gelijk klappen....!!!
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Nounou el nanjo, je bent wel een beetje een tokkie zo te horen. :D
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Rick schreef:Nounou el nanjo, je bent wel een beetje een tokkie zo te horen. :D
In een vliegtuig wel ja. Dan is mijn lontje korter dan normaal (airports zijn al niet zo goed voor het humeur; dat gelazer bij customs enzo...), en is slechte combo met aso gedrag van anderen 8-) .
lian21

Bericht door lian21 »

Hier nog zoiets:

Tijdens mijn 4 uur durende vlucht naar Griekenland, zat er voor mij een krijsend baby'tje. Ok, soms heb je dat nou eenmaal. 10 min voordat de landing werd ingezet, begon het ineens ontzettend te stinken. Duidelijk: vieze luier. Niet dat er wat aan gedaan werd door de moeder natuurlijk, totdat de seatbelt signs aangingen en men niet meer mocht opstaan. Na discussie met de stewardess, mocht de luier ter plekke verschoond worden, op het uitklapbare tafeltje.

Mijn mond viel open... iemand ooit zoiets meegemaakt?!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Haha, ik moet er niet aan denken zo'n aromalucht door het vliegtuig. Is er uberhaupt plek in zo'n vliegtuig om luiers te verschonen? Nooit opgelet eigenlijk.
bolletjeom
Reisexpert

gewoon op de wc, toch??
en volgens mij kan je in zo'n geval beter de luier laten zitten dan de boel openslaan en de geuren vrij spel te geven.
lian21

Bericht door lian21 »

Juist, gewoon op de wc, daar is volgens mij weer zo'n uitklaapbaar tafeltje.

Het was in ieder geval ongelofelijk onsmakelijk voor alle mensen in het vliegtuig, want die geur blijft natuurlijk niet beperkt tot een 5m radius
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Ik stoor me aan mensen die zich overal aan storen _O-
Plaats reactie