En wat is de reden voor deze volgorde?RemcoB schreef:Mijn route is Peking, Shanghai, Xi'an, Chengdu, Kunming en Hong Kong,
Ik wel ja lol, ik land in Guangzhou, dus ik moet daar ook eindigen, ik had misschien ook beter een ticket naar Shanghai kunnen boeken, maja kon ik veel weten dat die meid me 4 maanden voor ik vertrek verteld dat ze mij niet wilt ontmoeten, want weet eigenlijk niet wat ik in Guanghzou moet gaan doen.RemcoB schreef:Het ticket naar Beijing ligt er al. Mijn oorspronkelijke route was Beijing Shanghai, Hong Kong, maar je weet hoe die dingen gaan
. Begin dus iig in Beijing op 3 juli en moet 23 juli eindigen in Hong Kong ivm ticket naar Hanoi.
Als jij een logischere route hebt die start in Beijing en eindigt in Hong Kong dan houd ik mij graag aanbevolen!Will schreef:En wat is de reden voor deze volgorde?RemcoB schreef:Mijn route is Peking, Shanghai, Xi'an, Chengdu, Kunming en Hong Kong,
Ik zat met volgende route in mijn hoofd:RemcoB schreef:Als jij een logischere route hebt die start in Beijing en eindigt in Hong Kong dan houd ik mij graag aanbevolen!Will schreef:En wat is de reden voor deze volgorde?RemcoB schreef:Mijn route is Peking, Shanghai, Xi'an, Chengdu, Kunming en Hong Kong,
Kunming is een grote stad, daar zul je niks van Tibet vinden. In de Yunnan provincie zijn er een aantal plekken. Eigelijk zijn dat delen van de noordelijke en zuidelijke toegangsroutes tot Tibet. Je kunt er alleen komen met de bus en daar heb je voor het geheel een aantal dagen voor nodig.RemcoB schreef:Mja, als jullie collectief zeggen joh dat is zonde van je tijd, maar zover ik heb begrepen is Kunming het meeste 'Tibet buiten Tibet' wat je zal vinden in China.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten