Koh Tao gaan ik heen om ook te duiken.
laten we voorop stellen dat er niets leuk aan is om longnecks te gaan kijken. En dan bedoel ik dat het politiek nogal incorect is om te gaan doen. Wat niet wag neemt dat je alsnog kunt besluiten wel te gaan maar misschien moet je je eerst verdiepen in de achtergrond.Zou in ieder geval leuk vinden de longnecks te bezoeken, alleen lees veel dat het gewoon toeristische dorpjes zijn speciaal om 'aapjes' te kijken. Dat lijkt me dan weer niks, lijkt me juist leuk echt wat van die cultuur te zien
Zoals ik zeg ik wil niet naar zo'n 'openluchtmuseum' maar vroeg me af of je op een normale manier longnecks kunt bezoeken. Omdat ik het leuk/interessant vind iets van andere culturen te zien. Zo ben ik in andere landen ook wel met een tour bijvoorbeeld een bergdorp ingeweest waar je dan rondleiding krijgt en informatie over de gebruiken ed.bolletjeom schreef: laten we voorop stellen dat er niets leuk aan is om longnecks te gaan kijken. En dan bedoel ik dat het politiek nogal incorect is om te gaan doen. Wat niet wag neemt dat je alsnog kunt besluiten wel te gaan maar misschien moet je je eerst verdiepen in de achtergrond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten