Help, Foto's gezocht van......
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Help, Foto's gezocht van......
er ligt inderdaad nog een hoop werk
Foto's van Swaziland zijn welkom. Ik ben daar zelf een hele serie van kwijt geraakt dus had verrassend weinig materiaal om uit te kiezen.
Cambodja heb ik zelf ook een hoop van. dit is een land waar ik nog verder naar moet kijken om foto's aan te vullen. Maar als je iets moois hebt mag je het opsturen.
Laos idem. maar volgens mij zijn daar al redelijk wat goede foto's...toch?
Fietsen in china heb ik er zelf ook nog 1 van die mooi is maar stuur de jouwe ook maar op. (weet nog niet of die van mij uit te knippen is)
Foto's van Swaziland zijn welkom. Ik ben daar zelf een hele serie van kwijt geraakt dus had verrassend weinig materiaal om uit te kiezen.
Cambodja heb ik zelf ook een hoop van. dit is een land waar ik nog verder naar moet kijken om foto's aan te vullen. Maar als je iets moois hebt mag je het opsturen.
Laos idem. maar volgens mij zijn daar al redelijk wat goede foto's...toch?
Fietsen in china heb ik er zelf ook nog 1 van die mooi is maar stuur de jouwe ook maar op. (weet nog niet of die van mij uit te knippen is)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
naar welk adres? heb jij ook toegang tot het nieuws adres?
heb ook nog foto's van hostels in Syrie en Indonesie die ik niet zelf kan plaatsen. mogen die ook naar jou?
heb ook nog foto's van hostels in Syrie en Indonesie die ik niet zelf kan plaatsen. mogen die ook naar jou?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
@jenny, ik kan je eventueel wel toegang geven dan kun je wel de foto's plaatsen
Het is nog niet op en top gebruikersvriendelijk maar met wat aanwijzingen kom je er wel denk ik 

Kijk maar hoeveel haast je hebt.Erik schreef:@jenny, ik kan je eventueel wel toegang geven dan kun je wel de foto's plaatsenHet is nog niet op en top gebruikersvriendelijk maar met wat aanwijzingen kom je er wel denk ik

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
NIEUW VERZOEK
Ik zoek een foto die RECHT uitbeeld.
Heeft iemand een plaatje van Vrouwe Justitia, een gerechtshof, een wetboek.....
Ik zoek een foto die RECHT uitbeeld.
Heeft iemand een plaatje van Vrouwe Justitia, een gerechtshof, een wetboek.....
Sorry, kan je niet helpen aan een foto over 'recht'.
- bolletjeom
- Reisexpert
ik baal want ik heb een paar maanden geleden mijn wetboeken weggegooid omdat ze al zo oud waren....die had ik anders even op de foto kunnen zetten.....
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik kan even kijken wat dat voor gebouw is vlakbij mijn huis en de koepelgevangenis in Breda om te zien of dat iets met recht heeft te maken of dat het alleen de ingang is 

- bolletjeom
- Reisexpert
gerechtsgebouwen hebben meestal zo'n standbeeld van vrouwe justitia. met een wetboek en een weegschaal in haar handen (ofzoiets). Dat zou de ideale foto zijn.
Of een stapeltje wetboeken. niemand hier die iets met recht heeft gedaan in de studie tijd???
Of een stapeltje wetboeken. niemand hier die iets met recht heeft gedaan in de studie tijd???
Nope, ik heb maar 1 wetboek dus daar kun je niet echt een hele mooie foto van maken.
Ik heb wel 2 wetboeken maar die liggen ergens in een doos stof te verzamelen. Kan je niet gewoon een foto van een politie auto ofzo gebruiken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ehm, nee. ik heb een artikeltje geschreven over vakantierecht.... daar heeft de politie niet zo veel mee te maken.
behalve dat ze dan 2 extra vakantiedagen krijgen als ze een inbreker pakken las ik van de week...haha
behalve dat ze dan 2 extra vakantiedagen krijgen als ze een inbreker pakken las ik van de week...haha
Ik heb nu 2 maal na elkaar een reportage gemaakt van een jaarlijkse conventie van rechters en advocaten, maar die beelden kan ik niet vrijgeven hier (en ze zijn mijn inziens ook niet toepasselijk voor dit forum).
Wat betreft de foto's van Cambodja, Laos, Swaziland: heb je iets specifiek nodig? Want landschappen zullen we allemaal wel hebben, terwijl die niet altijd sprekend zijn voor dat land.
Wat betreft de foto's van Cambodja, Laos, Swaziland: heb je iets specifiek nodig? Want landschappen zullen we allemaal wel hebben, terwijl die niet altijd sprekend zijn voor dat land.
- bolletjeom
- Reisexpert
kijk eens bij de reisinfo van de landen. Op zich staat er nu overal een foto maar het kan zijn dat er een betere bij kan. idd omdat landschappen nogal algemeen zijn.
Dus mocht jij een onderwerp zien waarvoor jij een passendere foto hebt dan die er nu staat dan houden we ons aanbevolen.
Dus mocht jij een onderwerp zien waarvoor jij een passendere foto hebt dan die er nu staat dan houden we ons aanbevolen.
@kohraya de fotonaam is aangepast!