maareh Rudi, een hele goede reis! heel veel plezier en schrijf maar weer een lading leuke verhalen. en natuurlijk willen de bescheiden achterblijvers ook foto's zien

groet,
jenny
dat zegt iedereen altijd maar dat vind ik zo'n "bullshit" .bergschoenen doe je aan, niet in je tas
goeie keus!vennegoor schreef:Heb vorige week de macpac Glissade gekocht. Nu in de aanbieding bij Bever (25% korting) van 279,90 voor 209,93.
Ik koop er geen flightbag bij. Ik ga namelijk eerst naar Thailand en daar zijn ze vast veel goedkoper :lol: Oja en voor die eerste vlucht laat ik mn rugzak gratis sealen bij Seal & Go. Op vertoon van je CZ zorgpas kun je nu 1 stuk bagage gratis laten sealen(zie http://www.cz.nl/aanbiedingen
juist! zo'n ding heb ik dus ook en onder de 20 euro bij BEVER!!Het is een regenhoes en flightbag ineen die goed stevig is, waterdicht is en op slot kan. Daarnaast kun je hem ook om de tas doen terwijl je zelf de tas aanhebt (alleen de schouder en heupband komen er dan uit) zodat de tas goed droog blijft ook als je er mee loopt.
Carla, ik kan je aanraden om ook eens bij Deuter.com te kijken. Ik heb echt baat bij hun SL (slimline) speciaal voor vrouwen. Mijn rug is ook niet de sterkste en mijn rugzak (aircontact 50+10L) is echt super. Voor mij dan.Erg belangrijk voor mij is de steun voor mijn rug, dus ik ga nog even goed op zoek. In ieder geval leuk om de ervaringen van anderen alvast te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten