Waar wil je niet meer naar TERUG?
Re: Waar wil je niet meer naar TERUG?
Naar de te dure Eilanden in Thailand, hier bedoel ik vooral Koh Pangan mee.
Ik wil nergens meer naar terug! De wereld is immers groot genoeg om je hele leven reizen naar andere plaatsen te maken. Waarom dan je tijd en geld verkwisten op een plaats waar je al bent geweest???
Ik heb maar een bestemming waar ik echt nooit, maar dan ook nooit (nooit!) NOOIT meer naar terug wil
UAE en dan voornamelijk DUBAI
Het is duur. Nep. Overgewaardeerd. Een glazen nepwereld. Ik vind het een schande hoe het leven in de Perzische Golf wordt aangetast door de aanleg van kunstmatige eilanden. Arabieren zie je niet. Indiers wel (en pakistanen, en filijpijners, expats, en toeristen zich vergapen aan al het glas en goud wat er blinkt).
Hopelijk gaat de boel daar snel echt op de fles, platwalsen die zooi en er weer woestijn van maken.
UAE en dan voornamelijk DUBAI
Het is duur. Nep. Overgewaardeerd. Een glazen nepwereld. Ik vind het een schande hoe het leven in de Perzische Golf wordt aangetast door de aanleg van kunstmatige eilanden. Arabieren zie je niet. Indiers wel (en pakistanen, en filijpijners, expats, en toeristen zich vergapen aan al het glas en goud wat er blinkt).
Hopelijk gaat de boel daar snel echt op de fles, platwalsen die zooi en er weer woestijn van maken.
Albanie, overal rotzooi. Probeer maar eens een foto te maken waar geen troep op staat! Photosjoppen is bijna altijd nodig.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
- Travel is life
- Reiziger
Peru, Lima. Groot stad met weinig cultuur en vooral veel smog.
Brazilie, Sao Paulo, echt een zakenstad. Niks aan.
India, Mumbai, echt geen stad om voor langere periode te verblijven. Het is een mierenhoop vol met mensen en afval.
Servië, Belgrado. Niks aan.
Brazilie, Sao Paulo, echt een zakenstad. Niks aan.
India, Mumbai, echt geen stad om voor langere periode te verblijven. Het is een mierenhoop vol met mensen en afval.
Servië, Belgrado. Niks aan.
Reizen maakt je rijk.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
De Canarische eilanden, al is dit heel wat jaren geleden, vreselijk, en totaal niets te doen daar. ook
Thailand trekt me voor geen meter, ga daar ook nooit heen. Was ook in Boedapest, toen nog achter het Ijzeren Gordijn, oei wat een wantrouwen tegenover Westelingen toen, nee was zeker niet leuk. Was zo blij weer in Oostenrijk te zijn toen.
Was ook in een Mexicaan grens stadje, een dagtour vanuit de VS, vreselijk was dat en voelde me zo onveilig. Nee Nooit weer. En ook Istrie, voor dat daar oorlog was. Vreselijk gewoon daar en zo onvriendelijke, voorral de mannen) Nee nooit meer heen.
Thailand trekt me voor geen meter, ga daar ook nooit heen. Was ook in Boedapest, toen nog achter het Ijzeren Gordijn, oei wat een wantrouwen tegenover Westelingen toen, nee was zeker niet leuk. Was zo blij weer in Oostenrijk te zijn toen.
Was ook in een Mexicaan grens stadje, een dagtour vanuit de VS, vreselijk was dat en voelde me zo onveilig. Nee Nooit weer. En ook Istrie, voor dat daar oorlog was. Vreselijk gewoon daar en zo onvriendelijke, voorral de mannen) Nee nooit meer heen.
Sri Lanka, onaardige bevolking en vrouw onvriendelijk (ondanks dat ik een man ben).
Georgie; niet een heel bijzonder land en ook de bevolking is bot en in het verkeer levensgevaarlijk.
Georgie; niet een heel bijzonder land en ook de bevolking is bot en in het verkeer levensgevaarlijk.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
In principe reis ik het liefst naar daar waar ik nog niet ben geweest. Plekken waar ik eerder was, zijn - uiteraard - alleen maar achteruitgegaan (door oorlogsgeweld of tourisme).
Oh, dat vergat ik nog. Wanneer je langzaam reist (liftend of fietsend) en je niet ergens uit de lucht laat vallen, heb je geen last van cultuurschokken maar heb je het meest contact met de mensen waar je bent en leer je het meest (begrijpen).