E-Reader

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
bolletjeom
Reisexpert

Re: E-Reader

Bericht door bolletjeom »

Ik geloof ook niet dat dexter de intentie heeft om de nuances te zien in de voorbeelden die we geven en het leuk vind om te blijven hameren op onze Hypocritie
Laten we allemaal maar gewoon doen waar we ons prettig bij voelen en voor de een is dat zijn ereader gebruiken in het openbaarvervoer in een land waar de scholen niet eens boeken hebben en de ander kiest er op zo'n moment voor om in zo'n land uit het raam te kijken en de ereader pas in de hotelkame te gebruiken
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Nou ik denk dat jullie niet begrijpen wat Dexter probeert te zeggen. Heeft er niks mee te maken dat hij jullie op de kast probeert te jagen. Maar meer dat jullie jezelf tegenspreken. :)
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Hear hear Rick!

En Apple gaat zich in de strijd mengen :P

http://gawker.com/5389636/bill-keller-a ... -impending
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Nice! Apple maakt altijd wel leuke gadgets. Dus ben benieuwd hoe het uit de verf zal gaan komen. :)

Heb jij al een e-reader in je hand gehad Dexter?
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Om eerlijk te zijn ben ik ook best benieuwd wat Apple er van zal maken. Wellicht wordt het een goede vervanger voor netbooks?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Hoe kan een achterlijk duur merk als Apple toch zo populair zijn op een site vol zuinige backpackers? ;)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Kwaliteit jongeman, kwaliteit! Apple producten hebben net dat beetje meer wat andere producten niet hebben. Helaas moet je daar dan meestal wel dieper voor in de buidel tasten. ;)
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Dat ben ik niet helemaal met je eens, Rick. Die kwaliteit is al jaren niet meer wat het geweest is. Machines worden goedkoper, om dit te doen worden goedkopere onderdelen gebruikt. Er zijn problemen genoeg bekend over de hardware van Apple en hun gebrekkige support. Je dure Mac stuk na 13 maanden? Pech gehad wordt er dan gezegd, had je maar Applecare (extra garantie) moeten bijkopen.

Ben zelf mijn hele leven al Mac gebruiker, zal ook zeker niet overstappen naar een ander merk, maar soms komt me de verheerlijking van het merk echt de strot uit.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Je vergeet dat de aantal Apple gebruikers ook flink gestegen zijn. Niet alleen voor Macs maar ook andere producten zoals iPods en iPhone's. Uiteraard zal je dan meer klachten horen of ergens lezen als er 'weer' eens defecten zijn. :)

Het is ook geen verheerlijking naar het merk, ben namelijk geen grootgebruiker van Apple omdat ik namelijk maar één Apple product heb en dat is een iPod. ;) Maar de producten die ze uitbrengen zijn altijd wel innovatief.
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Ik praat erover uit eigen ervaring. iBook G3 met kapot scherm na 2 jaar, geen garantie. Powerbook 867 waarvan het logic board na anderhalf jaar kaduuk was, geen garantie. iMac G5 waarvan het scherm 3x is vervangen, 1x logicboard, 1x superdrive, 1x hdd, 'gelukkig' alles onder applecare vervangen.

Maar goed, waar hadden we het ook al weer over?
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Dat je robuust met je spullen omgaat? :+
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Rick schreef:Het is ook geen verheerlijking naar het merk, ben namelijk geen grootgebruiker van Apple omdat ik namelijk maar één Apple product heb en dat is een iPod. ;) Maar de producten die ze uitbrengen zijn altijd wel innovatief.
Een innovatief merk hoeft nog geen kwalitatief product af te leveren? Ben het met je eens dat Apple mooie en innovatieve producten maakt, maar kwaliteit.... nee dat niet.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Het nadeel dat Apple heeft, is dat zij hardware én software aanbieden. Dus dan heb je meer kans die er iets stuk gaat. En dus automatisch meer klachten krijgt. Je ziet tegenwoordig een hoop op internet staan van apparatuur dat kapot gaat, dat je bijna niks meer durft te kopen als je zo gaat kijken. Maar goed zo denk ik erover.

Of als we op de echte persoonlijke toer gaan, dan ken ik niemand (inclusief mijzelf die in het verleden Macs gebruikte) die problemen heeft (gehad) met Apple apparatuur.

Anders vertel eens welke fabrikant er kwalitatief boven de rest uitsteekt?
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Rick schreef:Heb jij al een e-reader in je hand gehad Dexter?
Eigenlijk nog niet, ben best wel nieuwsgierig :@

Wat betreft de kwaliteit van spul, ik denk in het algemeen dat de 'betere' merken (apple, sony, philips, canon etc) wel een degelijke kwaliteit leveren zolang je geen maandagmorgen model hebt. Veel hangt ook af met hoe je ermee omgaat, vooral laptops. Maar ik ben het wel met Tijn eens dat kwaliteit nu in geen verhouding staat toch kwaliteit vroegah. Producten worden nu gemaakt om maar een paar jaar mee te gaan, vroeger voor veel langere tijd. Staat wel tegenover dat die producten toen ook verhoudingsgewijs veel duurder waren.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Dexter schreef:Eigenlijk nog niet, ben best wel nieuwsgierig :@
Had laatst nog op mijn werk nog gevraagd of e-readers in het verleden al gereviewd waren en helaas bleek dat ze het al gedaan hadden, dus ik kon er ook geen aanvragen om uit te proberen. Maar misschien kan ik het nog wel via ATG aanvragen en hier er iets over schrijven. Ben namelijk ook wel benieuwd... :)
Plaats reactie