ik kom even terug op je aller eerste vraag. in je start topic. over schuivende tijden.
JA!!! ik ken het probleem van veranderde tijden van vluchten. Ik dacht ook altijd dat het uitzondering was maar ik begin het vermoeden te krijgen dat het meer een gewoonte gaat worden.
Ook ben ik bekend met het gegeven dat je dan meestal een andere vlucht uit mag zoeken voor de geboekte prijs. Behalve als die eikels van ryanair met hun vlugge vingertjes op de verkeerde toetsen gaan zitten!!
We zouden naar Engeland (let op het woord zouden). Eerst cancellde ze de vlucht van Manchester naar huis. Ze vliegen gewoon helemaal niet meer vanaf die luchthaven in die maanden!!. Het liefste hadden we de heenvlucht gecancelled en heel engeland uitgesteld maar dat kon echt niet.Maar we mochten voor het zelfde tarief vanaf londen Vliegen. Dat is 6 uur rijden vanaf Manchester dus 1 dag minder "vakantie". 2 dagen later cancellen ze de HEENvlucht
Diezelfde die we 2 dagen eerder dus absoluut niet mochten cancellen. J. Belt ze dus op en in het gesprek zegt hij: now, welke opties heb je dan nog meer. Dus die dame zoeken en J. zoekt een vlucht uit en dan noemt zij een enorm bedrag. Dus J. vraagt hoe dat kan want hij moet toch een vlucht uit kunnen zoeken voor hetzelfde bedrag als de heen vlucht?!?
Zegt die dame: ja, maar ik heb al op refund gedrukt
Dus?!?!? J. over de zeik: heb ik je gevraagd dat te doen?? Ehm, nee. Draai het dan maar terug! Ehm, dat kan niet.
Moraal van het verhaal. Zorg dat ze niet op refund drukken!!!!
wij hebben nu een vlucht van Londen naar Nederland moeten betalen (want nee...die mochten we niet cancellen na die refund actie)
Onze vlucht van Madrid naar Eindhoven is 3 keer verzet qua tijd. In ons geval in ons voordeel omdat we konden uitslapen maar als je je mail niet checkt een dag ervoor sta je wel veel te vroeg op de luchthaven.
Het valt me op dat ze tot heel laat wijzigingen door geven. we hadden om een uur of 6 gekeken voor de volgende ochtend en om 23.00 kwam er nog een nieuwe mail binnen. Het was dat we ons verveelde anders hadden we dat bericht gemist.
Nu ik erover nadenk...voor mijn gevoel is er bij ongeveer de helft van al mijn lowcostvluchten wel iets verschoven (of helemaal afgeblazen)