Schitterende foto's, absoluut..
De foto's met dieren/insecten van heel dichtbij zijn helemaal bijzonder, hoe maak je in vredesnaam zo'n scherpe foto...
Of is dat een hele domme vraag?

Welverdiend hoor!kohraya schreef:ps: mercikes voor de complimentjes
Waarom had je ze niet bedankt voor de slang en was je doorgelopen? >:)Carmen schreef:. Zo werd er in Marokko een slang om mijn nek gegooid die men er pas af wilde halen betaald had, toen dus toch maar een foto gemaakt!
MarcoL schreef:Waarom had je ze niet bedankt voor de slang en was je doorgelopen? >:)Carmen schreef:. Zo werd er in Marokko een slang om mijn nek gegooid die men er pas af wilde halen betaald had, toen dus toch maar een foto gemaakt!
Het was een grapje, maar dat had je vast wel door.Daniii schreef:Wauw, echt heel erg bijzonder mooi... echt.
@hildo:Om even off-topic te gaanNa een weekje Datong en omstreken waar zeer weinig toeristen komen, begon ik om een yuan te vragen bij elke fotoshoot waar ik aan mee moest werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt me heeeel bekend voor! Ik was heeeeel rijk geweest nu, als ik daaraan had gedacht!respect
Dat deed ik in Beijing, bij de Verboden Stad toen ik daar op de uitkijk stond om te zien of mijn familie er al aankwam en iedereen met mij op de foto wilde. Mijn vriend stond erbij, keek er naar en maakte een (al zeg ik het zelf) hilarisch filmpje.hildo schreef:Om even off-topic te gaanNa een weekje Datong en omstreken waar zeer weinig toeristen komen, begon ik om een yuan te vragen bij elke fotoshoot waar ik aan mee moest werken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten