je staat bij mijn links hoor!!!
zie www.bolletjeom.nl
ik las ook even een stukje over je voorbereidingen en over de Hepatitis B vaccinatie...en ik ben een hepatitis ervarings deskundige

Ga er niet zomaar van uit dat je na 2 vaccinaties wel voldoende beschermd bent. normaal gesproken moet je na de derde vaccinatie een test laten doen op antilichamen tegen het virus en sommige mensen moeten dan toch ook nog een 4de prik.
Kijk als je op reis bent eens in een goedziekenhuis of je nummer 3 niet gewoon daar kunt krijgen.
Wat betreft de bescherming.....over het algemeen is de bescherming levenslang maar er is een percentage ( ik geloof 10%) mensen bij wie het aantal antilichamen na een paar jaar weer terug loopt.
Het is daarom altijd verstandig om over een paar jaar eens een bloedtestje te laten doen om te kijken hoeveel antilichaampjes je nog hebt. Meestal is 1 spuit extra dan weer voldoende
Overigens zijn ze in Nederland nu hard bezig om te kijken of deze vaccinatie niet vast in het programma moet komen voor iedere nederlandes zoals in veel andere landen al gebruikelijk is. Hepatitis B is namelijk in veel geval een chronische ziekte die tot nu toe nog maar heel slecht te behandelen is en de behandeling zelf is hell!
Wil je verder niet bang maken enzo maar je kunt het vrij makkelijk op lopen en je beschermen is ook vrijeenvoudig. Dus beter voorkomen dan genezen...toch?
enneh....ben je uiteindelijk voor de Ohra reisverzekering gegaan???
groetjes rudi
ps, leuke foto...je bent best een lekker ding